loader
14:47
0
کد خبر : 9514

رفتار دوگانه عبدالکریم حسن با پرسپولیس

مدافع قطری پرسپولیس اگرچه در مصاحبه هایش ادعا می کند به قراردادش با پرسپولیس پایبند است اما در واقعیت به دنبال جدایی از این تیم است.

رفتار دوگانه عبدالکریم حسن با پرسپولیس

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، پرسپولیس در نیم‌فصل لیگ بیست‌ و سوم پس از برگزاری چند جلسه با عبدالکریم حسن، موفق شد این بازیکن قطری را برای حضور در فوتبال ایران راضی کند. سرخ‌پوشان پایتخت مشکلات زیادی در سمت چپ خط دفاعی خود داشتند و با حضور عبدالکریم، این نواقص تا حدودی رفع شد. حضور همزمان عبدالکریم حسن و اوستون اورونوف در ترکیب پرسپولیس ورق برگشت و این تیم به عنوان قهرمانی رسید.

پس از پایان لیگ بیست‌وسوم عبدالکریم حسن برای گذراندن تعطیلات راهی قطر شد اما اتفاقات عجیبی رخ داد و اکنون این بازیکن به دنبال جدایی از پرسپولیس است.فدراسیون فوتبال قطر پس از درخشش این بازیکن در پیراهن پرسپولیس به عبدالکریم حسن اعلام کرد دیگر مشکلی برای حضور او در قطر وجود ندارد و می‌تواند کار خود را در کشورش ادامه دهد. 

عبدالکریم هم پس از شنیدن این خبر سریعا با تیم الوکره قرارداد داخی امضا کرد تا به فوتبال قطر برگردد و کنار خانواده و فرزند تازه به دنیا آمده‌اش باشد. عقد قرارداد الوکره با حسن ناراحتی شیخ جاسم رییس فدراسیون فوتبال قطر را به دنبال داشت چراکه این اقدام بدون هماهنگی با او صورت گرفته بود و به همین علت مسئولین الوکره را بازخواست کرد. پرسپولیس هم البته راضی به فروش حسن نشد تا پرونده بازگشت این بازیکن به لیگ قطر برای مدتی بسته شود.

طبق شنیده‌ها عبدالکریم حسن اصرار زیادی به ترک پرسپولیس دارد اما در مصاحبه‌های خود حفظ ظاهر کرده و در پشت صحنه به دنبال جدایی است. ستاره سرخ‌ها دوست دارد به کشور خود بازگردد و در تلاش است مسئولین پرسپولیس را هم راضی کند. ظاهرا یک تیم قطری دیگر هم اکنون وارد این داستان شده و قصد دارد با بیش از یک میلیون دلار رضایت پرسپولیس را جلب کند. عبدالکریم حسن به نزدیکان خود اعلام کرده اگر پرسپولیس رضایت او را ندهد، در این تیم می‌ماند اما خبری از بازی با تمام توان نیست! ادعایی که برای یک بازیکن حرفه‌ای بسیار عجیب است. باید دید در نهایت چه سرنوشتی در انتظار مدافع قطری است و آیا این بازیکن از پرسپولیس رفتنی می‌شود یا خیر.

برچسب ها
کد خبر : 9514
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار