loader
20:40
0
کد خبر : 7683

روتین عجیب وخاص امباپه برای بهبود آمادگی جسمانی‌اش

اختصاصی / ستاره فرانسوی دنیای فوتبال مدتی است که برای بهره‌مندی از فیزیکی ایده‌آل به سراغ متد جدیدی رفته تا بتواند دراوج آمادگی در خدمت رئال مادرید و تیم ملی فرانسه باشد.

روتین عجیب وخاص امباپه برای بهبود آمادگی جسمانی‌اش

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، کیلیان امباپه حالا بازیکن رئال مادرید است؛ او تا پیش از این در هر بازی نشان داده بود که میزان آمادگی و عملکرد ایده‌آلش هیچ سقف و اندازه‌ای ندارد. فرم ایده آل بدنش و همچنین تکنیک، قدرت و سرعتش هرروز بهتر از قبل می‌شود؛ اما راز موفقیت او چیست؟

در این مقاله به شما خواهیم گفت که کلید اسرار این ستاره فرانسوی چیست؟ (کاری که امباپه بین یک جلسه تمرینی تا جلسه بعدی انجام می‌دهد.)

جلسات تالاسوتراپی (دریا درمانی)

کلید سلامتی امباپه بهره‌گیری از یک روش درمانی به نام تالاسوتراپی (دریا درمانی است) که در آن از مواد استخراج شده از دریا که برای بدن فواید متعددی دارد، استفاده می‌شود. این یک روش طبیعی است که فوتبالیست‌های بزرگی مثل کریستیانو رونالدو، الگوی فوتبالی امباپه از آن بهره می‌برند.

درمان‌های مبتنی بر گِل، آب دریا، جلبک دریایی، شن و ماسه، پلانکتون و بیش از هشتاد گونه مواد دیگری که به عنوان آرام‌بخش بدن و ذهن عمل می‌کنند و از اقیانوس استخراج می‌شوند؛ امباپه برای این کار، هر هفته از حمام‌های حرارتی و ماساژ بهره می‌برد.

فواید تالاسوتراپی

از فواید تالاسوتراپی می‌توان به بهبود سیستم اسکلتی عضلانی، تسریع فرآیندهای بازیابی استخوان، ماهیچه، تاندون و رباط، بهبود ریکاوری عروقی در سطح سیستم وریدی و لنفاوی، سرعت‌دهی به روند کاهش چربی بدن و رفع سلولیت و چاقی و همچنین بهبود فعالیت ذهنی و افزایش قدرت بدنی اشاره کرد.

دیگر فواید دریادرمانی عبارتند از: بازیابی زیبایی ظاهری و بهبود شرایط عضلانی، روماتیسمی، پوستی، قلبی، متابولیک و حالت‌های خستگی

کرایوتراپی: بهبود مبتنی بر سرما

یکی دیگر از روش‌های درمانی محبوب در بین فوتبالیست‌ها، سرما درمانی است که شامل استفاده از سرمای شدید برای یخ زدن و از بین بردن سلول‌های غیر طبیعی پوست است. مثلاً در صورت آسیب دیدگی، سرما مستقیماً روی ناحیه آسیب دیده اعمال می‌شود.

ستاره‌های بزرگ دنیای فوتبال بیشتر در معرض اصطکاک و ضربات هستند. در نتیجه این درمان برای آنها از اهمیت بالایی برخوردار است؛ چرا که قدرت بدنی فرد را حفظ کرده و به او این امکان را می‌دهد تا بهبودی بسیار سریع‌تری داشته باشد.

برچسب ها
کد خبر : 7683
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار