loader
07:53
0
کد خبر : 4779

روزهای سیاه خمس در تبریز؛ اعتراض با طعم گوجه فرنگی و ساقه طلایی!

اختصاصی/ سرمربی اسپانیایی تراکتور، دیروز سخت‌ترین لحظات کاری‌ خود در دوران حضورش در این باشگاه پرهوادار فوتبال ایران را تجربه کرد.

روزهای سیاه خمس در تبریز؛ اعتراض با طعم گوجه فرنگی و ساقه طلایی!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، تراکتور دیروز در مسابقه‌ای حساس و در حالی که برای اولین بار هواداران خانم خود را در لیگ برتر همراه خود داشت، شکست تلخی را مقابل ذوب‌آهن تجربه کرد. شکستی 4 گله که طعم تحقیر داشت و باعث شد هواداران این تیم واکنش‌های بسیار تندی در ورزشگاه یادگار امام در اعتراض به نمایش تیم محبوب‌شان داشته باشند.

بیش از 40 هزار هوادار حاضر در یادگار امام که هرگز انتظار دریافت 4 گل از ذوب‌آهن را نداشتند، به بدترین شکل ممکن به این باخت واکنش نشان دادند و حتی باعث شدند محمد نصرتی، دستیار پاکو خمس بعد از پایان بازی با چشمانی اشکبار از حضور در کادرفنی تراکتور استعفا دهد. تراکتور که با امید و آرزوی زیادی لیگ را شروع کرده بود، حالا کاملا هواداران خود را ناامید کرده و به نظر می رسد دیگر نقطه‌های پایانی امید در شهر تبریز هم کور شده و این تیم که اول فصل یکی از مدعیان جدی قهرمانی بود، در بردن تیم‌های میانه جدولی هم ناکام است.

تراکتور در سه بازی آخر خود که اتفاقا هر سه‌تایش در ورزشگاه یادگار امام و در حضور پرشور هوادارانش برگزار شد، دو مساوی و یک شکست به دست آورد و علاوه بر آن مرور عملکرد پاکو خمس طی 9 تقابلش با استقلال، پرسپولیس و سپاهان که تیم‌های مدعی لیگ برتر هستند، نشان می‌دهد آنها فقط دو بار پیروز شده‌اند و یک مساوی و شش شکست در کارنامه مرد اسپانیایی دیده می شود. نتایج ناامید کننده تراکتور در حالی رقم خورده که محمدرضا زنوزی، مالک این باشگاه که ید طولایی در تغییر سرمربی دارد، این بار حسابی پای خمس ایستاده اما بعید است با توجه به اتفاقات رخ داده در ورزشگاه یادگار امام باز هم از سرمربی مورد علاقه‌اش حمایت کند.

تصاویر اختصاصی فوتبال برتر از ورزشگاه یادگار امام نشان می‌دهد هواداران تراکتور از شدت عصبانیت هرچه دم دستشان بوده از سنگ گرفته تا انواع خوراکی‌هایی که به همراه داشته‌اند را به داخل زمین پرتاب کرده‌اند و تعداد قابل توجهی از آنها هم بعد از دریافت گل سوم ورزشگاه را ترک کردند تا بیش از این شاهد تحقیر تیم محبوب شان نباشند. از طرف دیگر پاکو خمس هم دیروز کنفرانس مطبوعاتی جنجالی داشت و در پاسخ به خبرنگاری که از او درباره شعار حیا کن رها کن، سوال پرسید موضع تندی گرفت و او را بی ادب خطاب کرد.

با این تفاسیر خمس این روزها نه بین هواداران تراکتور مقبولیت دارد نه با خبرنگاران تبریزی رابطه دوستانه‌ای دارد. باید منتظر ماند و دید در نهایت چه سرنوشتی در انتظار مرد اسپانیایی است و با توجه به اتفاقات دیروز، زنوزی تا چه زمانی از این سرمربی گرانقمیت که هنوز دو فصل دیگر با قرمزهای تبریزی قرارداد دارد، حمایت خواهد کرد.

عکاس: مهرداد نوع‌بشر/ اختصاصی فوتبال برتر از تبریز

برچسب ها
کد خبر : 4779
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار