loader
05:29
0
کد خبر : 3034

ساپینتو بدون حضور روی نیمکت در آستانه قهرمانی؛ محرومیتِ جادویی!

ریکاردو ساپینتو که چندین ماه از حضور روی نیمکت تیمش محروم شده بود؛ حالا این فرصت را دارد تا به همراه آپوئل قبرس، یک قهرمانی شیرینی را تجربه کند!

ساپینتو بدون حضور روی نیمکت در آستانه قهرمانی؛ محرومیتِ جادویی!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ ریکاردو ساپینتویی که پس از محرومیت 4 ماهه و از دست دادن 18 بازی روی نیمکت آپوئل قبرس، در آستانه اخراج از این تیم بود، حالا در یک قدمی کسب قهرمانی در لیگ قبرس است!

شاید باورتان نشود اما آپوئل که در 18 دیدار اخیر خود در لیگ قبرس، ریکاردو ساپینتو را روی نیمکت خود نداشت، روندی فوق‌العاده را پشت سر گذاشته است. آپوئل در آخرین دیدار خود در لیگ قبرس هم به یک پیروزی باارزش دست پیدا کرد که می‌تواند تاثیر زیادی روی قهرمانی این تیم داشته باشد.

حالا ساپینتوی پرحاشیه در آستانه کسب افتخاری بزرگ است که در ایران و به همراه استقلال دستش از آن کوتاه ماند. اگرچه استقلالِ ساپینتو بسیار جذاب و دوست داشتنی بود اما در بازی‌های بزرگ مثل دربی و فینال جام حذفی نتوانست آنطور که باید ظاهر شود و حالا ساپینتو در قبرس این فرصت را دارد که جام بگیرد.

آپوئل با سرمربی سابق استقلال در شرایطی نزدیک به قهرمانی است که تا قبل از محرومیت ریکاردو، در 4 بازی 5 امتیاز گرفته بود. در آن روزهای سخت، مرد پرتغالی بار دیگر جنجال به پا کرد و 4 ماه محروم شد. در جریان دیدار برابر آنورتوسیس بود که ساپینتو با مربی حریف درگیر شد و داور ایتالیایی مسابقه نیز هر دو نفر را اخراج کرد. سرمربی سابق استقلال در ادامه با وارد کردن ضربه‌ای به شانه داور چهارم، او را هل داد! سپس با یکی دیگر از مربیان حریف هم دست به گریبان شد. او در پایان بازی و در نشست خبری نیز با سرمربی آنورتوسیس و یکی از هواداران رقیب درگیر شد تا گزارش ناظر بازی منجر به محرومیت شدید او شود.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قبرس تصمیم گرفت تا ساپینتو را چهار ماه محروم کند. این یعنی از دست دادن 18 مسابقه. وبسایت گل قبرس در آن زمان نوشته بود که مدیران باشگاه هرگز قصد ندارند با سرمربی‌ای که از خانه تیمش را هدایت می‌کند، همکاری کنند. رسانه sport-fm قبرس نیز از مطرح شدن 2 گزینه برای جانشینی ساپینتو خبر داده بود اما آپوئل خوش شانس بود که مدیران باشگاه به خاطر شرایط بد مالی، مجبور شدند ساپینتو را نگه دارند و بعد از آن بردهای متوالی آپوئل از راه رسید.

آپوئل بدون ساپینتو در هشت بازی متوالی پیروز شد و هیچ دلیلی برای اخراج او وجود نداشت. در مدت زمان محرومیت سرمربی پرتغالی، آپوئل موفق شد چهارده پیروزی به دست آورده و در دو مسابقه نیز به نتیجه تساوی دست یابد. این تیم همچنین در دو بازی نیز تن به شکست داد و دور عادی لیگ را با صدرنشینی به پایان رساند.آپوئل که در نقل و انتقالات زمستانی سعید مهری را هم از استقلال خرید با نزدیک‌ ترین تعقیب‌کننده‌ خود یعنی تیم آریس لیماسول هفت امتیاز فاصله دارد و می تواند با سرمربی جنجالی اما دوست داشتنی خود بر بام قله فوتبال قبرس بایستد.

برچسب ها
کد خبر : 3034
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار