loader
10:29
0
کد خبر : 4047

کابوس فوتبال‌دوستان رقم خورد؛ پیراهن‌هایی که دیگر تن مسی، رونالدو و نیمار نیستند!

اختصاصی / در آخرین بازی‌های برگزار شده ملی، پیراهن‌های شماره ۱۰ تیم‌های برزیل و آرژانتین برتن ستاره‌های دیگری به جز مسی و نیمار است و پیراهن شماره ۷ پرتغال را بازیکن دیگری به جز رونالدو به تن کرده است.

کابوس فوتبال‌دوستان رقم خورد؛ پیراهن‌هایی که دیگر تن مسی، رونالدو و نیمار نیستند!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، سالهاست که چشمان عاشقان فوتبال به دیدن پیراهن شماره ۱۰ آلبی‌سلسته برتن لیونل مسی عادت کرده بود و سالهاست که پیراهن ۱۰ سلسائو را به تن نیمار می‌دیدیم.

کریستیانو رونالدو هم که در ذهن همه دوستداران فوتبال با شماره ۷ جاودان شده است.

در این بین و با بالارفتن سن این ستاره‌ها، بسیاری از فوتبال‌دوستان نگران آن بودند که بعد از بازنشستگی و کنار رفتن این ستاره‌های بزرگ، دنیای فوتبال به چه شکل خواهد بود . حالا هرچند که این سوپراستارها هنوز از دنیای فوتبال خداحافظی نکرده‌اند، اما در آخرین بازی‌های ملی برگزار شده در سراسر دنیا، به شکل تصادفی و همزمان، اتفاقی رخ داد که یادآور روز تلخی است که در آینده‌ای دور یا نزدیک از راه خواهد رسید: فوتبالی بدون مسی، رونالدو و حتی نیمار.

گرچه پیراهن شماره ۱۰ آرژانتین همچنان به لیونل مسی تعلق دارد، اما در بازی‌های دوستانه مقابل السالوادور و کاستاریکا مسی به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش نبود و این پیراهن موقتا دراختیار بازیکن دیگری قرار می‌گیرد. این داستان درمورد دیگر ستاره‌ها نیز صادق است. حالا و در یکی از بازی‌های اخیر تیم ملی برزیل، پیراهن شماره ده نیمار را به تن رودریگو می‌بینیم.

و در بازی دوستانه پرتغال مقابل سوئد هم پیراهن شماره ۷ رونالدو موقتا در اختیار بروما قرار گرفته.

برچسب ها
کد خبر : 4047
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار