loader
11:52
0
کد خبر : 12460

روز دوم لیگ ۲۴؛ رونمایی از استقلال پرستاره، تراکتور دراگان و فولاد یحیی

پس از برگزاری سه مسابقه در روز گذشته، هفته اول بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر عصر امروز با برگزاری ۵ مسابقه دیگر به پایان خواهد رسید.

روز دوم لیگ ۲۴؛ رونمایی از استقلال پرستاره، تراکتور دراگان و فولاد یحیی

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، با برگزاری پنج بازی، همه تیم‌های لیگ برتر برای اولین بار در این فصل به میدان می‌روند و هواداران فوتبال، چهره جدید همه تیم‌ها در این فصل را می‌بینند. تیم‌هایی که پس از یک دوره سخت در پیش‌فصل، طبیعتاً آمادگی همیشگی را در ابتدای فصل ندارند اما کسب امتیازات از همین ابتدای کار و شروعی مناسب در لیگ، نقشی کلیدی در روند ابتدای فصل تیم‌ها دارد.

شمس آذر قزوین - استقلال؛ آغاز راه یک تیم پرستاره

پس از نایب‌قهرمانی در رقابت‌های فصل گذشته، تیم جواد نکونام توسط مالکان جدید باشگاه با جذب ستارگان داخلی و خارجی تقویت شد و حالا هواداران استقلال بیش از هر زمان دیگری به قهرمانی در این فصل رقابت‌های لیگ-برتر-ایران" class="text-black">لیگ برتر ایران امیدوارند. اولین بازی ستارگانی چون رامین رضاییان، دیدیه اندونگ و گائل کاکوتا با لباس استقلال بی‌شک به جذابیت‌های این بازی می‌افزاید در حالی که شمس آذر در سمت مقابل، پس از کش و قوس‌های فراوان و حضور مازیار زارع در پیش‌فصل، با سعید دقیقی پا به مسابقات گذاشته است.

با VAR در قزوین

پیش از با حضور سیستم داور ویدئویی VAR بازی دو تیم پرسپولیس و ذوب آهن در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک برگزار شده بود و حالا مسئولان فدراسیون فوتبال با تدابیری که اندشیده اند سیستم VAR را که به تازگی از گمرک ترخیص کرده‌اند را در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین مستقر خواهند کرد تا این بازی هم با حضور VAR برگزار شود.

تقابل‌های رودرروی دو تیم 

با توجه به اینکه شمس آذر تیمی نسبتاً نوظهور در فوتبال ایران است و تنها یک بار در لیگ ایران حضور داشته، این تیم تنها دو بار در تاریخ خود به مصاف هم رفته‌اند که هر دو بازی به فصل گذشته لیگ برتر برمی‌گردد. در دیدار رفت، شمس آذر در دیداری جذاب و تماشایی موفق شد با حساب دو بر دو استقلال را در قزوین متوقف کند و در رقابت برگشت، استقلال در روز هت‌تریک میلاد محمدی به پیروزی ۳-۲ مقابل شاگردان دقیقی رسید.

مس رفسنجان - تراکتور؛ رونمایی از تراکتور نسخه اسکو

اولین مسابقه دراگان اسکوچیچ روی نیمکت تراکتور در حضور بازیکنانی چون علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر و ستارگان خارجی این تیم مقابل تیم سختکوش محرم نویدکیا خواهد بود. تیمی که با توجه به حواشی مختلف، پس از نایب‌قهرمانی در جام حذفی روزهای آرامی را در فصل نقل و انتقالات سپری کرد و حالا در این بازی، به دنبال صید اولین امتیازات فصل در یک رقابت حساس و تماشایی خواهد بود. برای مشخص شدن عیار تراکتور، باید تا هفته‌های میانی فصل صبر کرد اما این تیم، در این فصل برای حضور در کورس قهرمانی بسته شده است.

سپاهان - چادرملو اردکان؛ به دنبال جبران شکست بزرگ

سپاهان که شاکله کلی تیمش با خریدهای بزرگ تغییر کرده، پس از باخت سنگین و تلخ مقابل شباب الاهلی امارات در پلی‌آف صعود به مرحله اصلی لیگ نخبگان آسیا پا به این دیدار می‌گذارد. وضعیت چمن ورزشگاه نقش جهان، هواداران این تیم و چادرملوی اردکان را نگران کرده و بازی امروز، با چالش‌های بسیاری در بحث برگزاری همراه خواهد بود. اولین مسابقه چادرملو در تاریخ لیگ برتر، یک مسابقه سخت برای این تیم است و باید دید اردکانی‌ها، قدرت بقا در لیگ این فصل را دارند یا خیر.

هوادار تهران - خیبر خرم‌آباد؛ جدال جذاب رحمتی و مهاجری 

هوادار تهران پس از قطع همکاری با مسعود شجاعی، به سراغ مهدی رحمتی رفت که پس از تجربه نه‌چندان موفق در نساجی، به دنبال اثبات خود روی نیمکت یک تیم لیگ برتری است؛ تیم هوادار، به نسبت فصل گذشته بازیکنان جوان بیش‌تری جذب کرده و با میانگین سنی کم‌تری لیگ امسال را آغاز می‌کند. در سمت مقابل خیبر خرم‌آباد که یکی از تیم‌های خوب لیگ یک در فصل گذشته بود، برای اولین مسابقه در تاریخ لیگ برتر به ورزشگاه شهر قدس می‌آید و انگیزه خوبی برای درخشش در این رقابت دارد. تیمی که به نسبت تیم‌های تازه صعود کرده، پنجره نقل و انتقالاتی شلوغ و پرسروصدایی را پشت سر گذاشت.

نساجی مازندران - فولاد خوزستان؛ یحیی دوباره در لیگ

دو تیم نساجی و فولاد نیز در نسبتاً بهتری از فصل گذشته خودشان این فصل را آغاز می‌کنند. نساجی با حضور ساکت الهامی و مدیران جدید خود، یک آرامش نسبی کسب کرده و از طرفی فولاد پس از بقا در یک فصل کابوس‌وار، با تغییر در رأس هیئت مدیره و بازگشت یحیی گل‌محمدی به فوتبال ایران، تیم جذابی را روانه رقابت‌ها کرده است. شروع کار با فولاد برای قهرمان سه دوره لیگ-برتر-ایران" class="text-black">لیگ برتر ایران، قطعا جذابیت‌های خاص خود را دارد.

برچسب ها
کد خبر : 12460
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار