loader
11:53
0
کد خبر : 4048

رونالدو در صدر لیست سیاه عربستانی‌ها

اختصاصی/ طبق گزارش وب سایت sofascore که به صورت تخصصی به آمار فوتبالی می‌پردازد، کریستیانو رونالدو بازیکنی است که در بین تمام بازیکنان شاغل در لیگ عربستان، بیشترین موقعیت‌های گلزنی را از دست داده است.

رونالدو در صدر لیست سیاه عربستانی‌ها

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، کریستیانو رونالدو از زمانی که در زمستان سال ۲۰۲۲ با امضای قراردادی نجومی و به مدت دو سال و نیم به لیگ عربستان پیوست، دوستان زیادی در این کشور پیدا نکرده است.

در طول این مدت، این ستاره پرتغالی جنجال‌های متعددی را با پیراهن النصر به راه انداخته و حتی از سوی مقامات فوتبال عربستان با محرومیت‌هایی نیز روبرو شده است.

مهاجمانی که بیشترین موقعیت‌ها را از دست داده‌اند

فرای تمامی این مسائل، او از نظر ورزشی هم نتوانسته در سطحی که از او توقع می‌رفت ظاهر شود. وب سایت Sofascore که به صورت تخصصی به آمار مسابقات فوتبالی می‌پردازد، لیست سیاهی را تهیه کرده که شامل بازیکنانی است که بیشترین موقعیت‌های گلزنی را در لیگ عربستان از دست داده‌اند و در کمال تعجب در صدر این لیست، نام کریستیانو رونالدو دیده می‌شود. طبق گزارش این وب سایت، ستاره پرتغالی النصر تا به اینجای فصل ۲۰ موقعیت گلزنی را از دست داده است.

در ادامه این لیست و پشت سر نام رونالدو، نام الکساندر میتروویچ، مهاجم صربستانی الهلال دیده می‌شود که ۱۹ موقعیت گلزنی را به هدر داده و در جایگاه سوم، موسی دمبله، ستاره الاتفاق با ۱۵ موقعیت از دست رفته قرار دارد.

با این وجود، در حال حاضر کریستیانو رونالدو با زدن ۲۳ گل برترین گلزن رقابت‌های این فصل لیگ عربستان است .

برچسب ها
کد خبر : 4048
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار