loader
11:40
0
کد خبر : 12309

رونمایی از رقم قرارداد کاکوتا و اندونگ؛ ۱.۵ میلیون دلار زیر قیمت بازار!

یک خبرگزاری از رقم قرارداد دو بازیکن خارچی تازه‌وارد و مشهور باشگاه استقلال که در وبسایت ترنسفرمارکت رقم بالایی دارند، رونمایی کرده است.

رونمایی از رقم قرارداد کاکوتا و اندونگ؛ ۱.۵ میلیون دلار زیر قیمت بازار!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، خبرگزاری تسنیم در گزارشی نوشت:

باشگاه استقلال طبق درخواست جواد نکونام در بازار نقل‌وانتقالات اقدام به جذب سه بازیکن خارجی کرد. آلمدین زیلیکیچ از بوسنی، گائل کاکوتا از کنگو و دیدیه اندونگ از گابن سه بازیکن خارجی استقلال هستند که به این تیم اضافه شده‌اند.

کاکوتا که سابقه بازی در تیم‌های چلسی، سویا، آمیان فرانسه و ... را دارد در ترانسفرمارکت قیمت یک میلیون و 200 هزار دلاری دارد اما باشگاه استقلال با مذاکراتی که انجام داد با توجه به سن و سال این بازیکن توانست با رقمی حدود 500 هزار دلار او را به خدمت بگیرد. این رقم به اضافه پاداش‌های در نظر گرفته شده برای کاکوتا خواهد بود.

براساس این گزارش، دیدیه اندونگ هم که در ترنسفرمارکت درست ارزشی شبیه به کاکوتا دارد و یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلار قیمت‌گذاری شده، با رقمی نزدیک به عدد کاکوتا به استقلال پیوسته است.

به عبارت ساده‌تر و براساس گزارش تسنیم، این دو بازیکن روی هم چیزی حدود ۲ و نیم میلیون دلار قیمت‌گذاری شده‌اند اما با رقمی حدود یک میلیون دلار به استقلال پیوسته‌اند!

برچسب ها
کد خبر : 12309
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار