loader
14:12
0
کد خبر : 7662

رونمایی از پیراهن فصل ۲۵-۲۰۲۴ رئال‌مادرید بدون امباپه

اختصاصی/ فروش پیراهن جدید رئال مادرید برای فصل آینده از هم اکنون آغاز شده است.

رونمایی از پیراهن فصل ۲۵-۲۰۲۴ رئال‌مادرید بدون امباپه

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، باشگاه رئال مادرید در غیاب کیلیان امباپه، فوق‌ستاره فرانسوی و تازه وارد خود از ست ورزشی جدیدش برای فصل ۲۵-۲۰۲۴ رونمایی کرد. البته این تا حدودی منطقی به نظر می‌رسد؛ چرا که مراسم عکاسی قبل از رسمی شدن قرارداد او انجام شده بود ودر عین حال اسپانسر امباپه برند دیگری است که برند باشگاه مادریدی نیست.

وب سایت رسمی رئال مادرید در توضیح درباره طرح پیراهن نوشته: «این یک طرح مینیمالیستی است که در آن پیراهن رنگ سفید رئال با یک الگوی شخصی شده با حروف اول RM به چشم می‌خورد. جزئیات کیت از جمله اسپانسر، آرم آدیداس، راه‌های روی شانه و خط دور یقه هفت لباس، به رنگ مشکی است. این پیراهن به DNA باشگاه مادریدی اشاره دارد و با پیشرفته‌ترین مواد ساخته شده و از فناوری HEAT.RDY که با تنظیم جریان هوا، بازیکنان را در طول مسابقات خنک نگه می‌دارد، بهره می‌برد.»

هواداران تیم مادریدی می‌توانند از همین حالا در فروشگاه‌های رئال مادرید و آدیداس این ست جذاب را خریداری کنند که قیمت آن در سایت رئال مادرید ۱۵۰ یورو است و در صورتی که بخواهید نام خودتان را روی پیراهن درج کنید باید ۲۰ یورو بیشتر بپردازید. در این میان نام امباپه در لیست بازیکنان دیده نمی‌شود و نمی‌توان پیراهنی را با نام امباپه در وب سایت خریداری کرد؛ ولی پیراهن تونی کروس که بعد از بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا، رختکن رئال را ترک کرد، قابل خرید است.

برچسب ها
کد خبر : 7662
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار