loader
07:06
0
کد خبر : 2207

رویت ستاره جنجالی با هودی و عینک آفتابی در فرودگاه ریاض

نیمار، ستاره برزیلی الهلال که از اکتبر 2023 به دلیل پارگی رباط صلیبی زانوی خود تحت درمان است به ریاض برگشت.

رویت ستاره جنجالی با هودی و عینک آفتابی در فرودگاه ریاض

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، نیمار عصر دوشنبه به ریاض بازگشت تا از بعد از مدت‌ها مصدومیت زیر نظر باشگاه به برنامه توانبخشی‌اش ادامه دهد.

نیمار از اکتبر سال ۲۰۲۳ و به دلیل پارگی رباط صلیبی زانویش در جریان بازی برزیل و برابر اروگوئه در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶، در ترکیب الهلال غایب بوده است.

براساس گزارش‌های مطبوعاتی، نیمار تا قبل از شروع فصل آینده نمی‌تواند در ترکیب الهلال حضور داشته باشد چرا که این بازیکن در برزیل تحت عمل جراحی زانو قرار گرفته و برنامه‌های توانبخشی را آنجا شروع کرده است.

اکانت رسمی الهلال در پلتفرم ایکس، از لحظه فرود هواپیمای نیمار در فرودگاه ریاض ویدئو کلیپی را با تیتر بازگشت نیمار به ریاض منتشر کرد. لحظاتی بعد عکس‌هایی از او در حالی که عینک دودی به چشم و یک  هودی سبز و پر از نقش و نگار در رسانه‌های مجازی پربیننده شدند.

نیمار بعد از صحبت های حضورش در سانتوس تیم سابقش و اعلام اینکه پیراهن شماره ۱۱ را به کسی ندهند، با حجم زیادی از عصبانیت هواداران الهلال مواجه شد.

این بازیکن ۳۲ ساله از زمان پیوستن به این تیم عربستانی فقط در ۵ بازی برای الهلال در تورنمنت‌های مختلف شرکت کرده و با تمدید قرارداد تا تابستان ۲۰۲۵ از پاری‌سن‌ژرمن به  این تیم پیوست.

برچسب ها
کد خبر : 2207
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار