loader
08:21
0
کد خبر : 2210

رکوردشکنی به سبکی متفاوت: آلمریا بدترین تیم تاریخ لالیگا

اختصاصی/ آلمریا اولین تیم در تاریخ رقابت‌های لالیگاست که در ۲۴ هفته نتوانسته به پیروزی برسد و با ثبت بیشترین بازی‌های متوالی بدون برد، رکوردی تاریخی را به نام خود رقم زد.

رکوردشکنی به سبکی متفاوت: آلمریا بدترین تیم تاریخ لالیگا

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، آلمریا در رقابت‌های این فصل لالیگا هنوز نتوانسته طعم برد را بچشد و همچنان در حال شکستن رکوردهای تاریخی منفی در طول ۹۵ سال عمر رقابت‌های لالیگاست. تساوی ۰-۰ آنها در دیداری خانگی مقابل اتلتیک بیلبائو، چهارمین تساوی بدون گل آنها در پنج بازی خانگی بوده و بدین ترتیب آنها رکوردی را که تا پیش از این در فصل ۸-۱۹۹۷ به نام اسپورتینگ خیخون ثبت شده بود را مال خود کردند.

حالا آلمریا به تنهایی اولین تیم درتاریخ رقابت‌های لالیگاست که در ۲۴ هفته ابتدایی یک فصل، حتی یک بار هم طعم برد را نچشیده و به ۷ تساوی و ۱۷ باخت دست یافته.

البته این تنها رکوردی نیست که آلمریا بعد از دیدار با اتلتیک بیلبائو موفق به شکستن آن شد. آنها حالا رکورد ۲۷ بازی متوالی بدون برد را هم (با درنظر داشتن ۳ بازی از فصل قبل) به نام خود دارند و آخرین باری که این تیم طعم برد را چشیده بود،  به ۲۰ می سال ۲۰۲۳ و مصافی خانگی با مایورکا برمی‌گردد که با نتیجه ۰-۳ رقم خورد. البته لوانته نیز بین آوریل ۲۰۲۱ تا ژانویه ۲۰۲۲، رکورد ۲۷ بازی متوالی بدون برد را داشته واز این حیث این دو تیم به صورت مشترک بدترین تیم‌های تاریخ لالیگا هستند.

برچسب ها
کد خبر : 2210
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار