loader
10:16
0
کد خبر : 3207

زمستان تلخ ورزش دختران ایران؛ حسرت پرپر شدن یک نابغه دیگر

خبر آسمانی شدن آریانا ولی‌نژاد، امروز کام جامعه ورزش کشور را حسابی تلخ کرد؛ ورزشکاری که آرزوهای زیادی برای آینده داشت.

زمستان تلخ ورزش دختران ایران؛ حسرت پرپر شدن یک نابغه دیگر

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ پس از جان باختن ملیکا محمدی، دختر ملی‌پوش فوتبال ایران در سانحه رانندگی، ورزش زنان ایران بار دیگر و با فوت آریانا ولی‌نژاد داغدار شد. 

این دومین خبر تلخی بود که جامعه ورزش زنان ایران را در غم فقدان فرو برد. هنوز داغ جان باختن «ملیکا محمدی» هافبک ملی پوش تیم خاتون بم که سوم دی ماه به دلیل سانحه رانندگی بر دل اهالی ورزش تازه بود که «آریانا ولی نژاد» عضو تیم ملی جوانان دوچرخه‌سواری پس از ۱۰ روز مبارزه با سوختگی ناشی از حادثه آتش‌سوزی منزلش، دار فانی را وداع گفت تا زمستان تلخ و سیاه ورزش زنان ادامه‌دار شود.

آریانا که به تازگی شمع تولد ۲۰ سالگی‌اش را فوت کرده بود و آرزوهای بلندپروازانه‎ای برای رسیدن به قله دوچرخه سواری ایران و آسیا داشت، امروز (۱۶ اسفند ۱۴۰۲) جان خود را از دست داد؛ ورزشکاری که اهالی دوچرخه سواری از او به عنوان استعدادی نو در این رشته یاد می‌کردند و امیدوار به روزهای درخشان پیش روی او بودند. زبانه‌های آتش که طی حادثه‌ای ناگوار وجود عزیز این دختر را احاطه کرد اما موجب شد که این پدیده درخشان ورزش ایران، برای همیشه با دنیای زندگان وداع کرده و آرزوهایش پر پر شود.

حالا باید بار دیگر برای ورزش زنان ایران پیراهن سیاه به تن کنیم و پس از اشک‌هایی که برای ملیکا ریختیم و حسرتی که در دلمان ماندگار شد، برای آرامش روح دختر بیست ساله که با رکاب زدن به سوی اهدافش می‌توانست ستاره‌ای ماندگار بشود در تاریخ ورزش زنان، دعا کنیم.

برای آرامش روح آرایانا دعا کنیم و آرزوی صبر برای پدر و مادری که باید تنِ سوخته و بی جان تک فرزند قهرمانشان را به خاک بسپارند. و به گوششان برسانیم که نام «آریانا» برای همیشه در یادها باقی خواهد ماند که شاید این ماندگاری ابدی تسکینی باشد بر دل دردمند یک ملت که امروز باز هم سیاه‌پوش  پر پر شدن دختری از دیار زنان قهرمان و شجاع شد.

برچسب ها
کد خبر : 3207
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار