loader
06:54
0
کد خبر : 3425

زیباترین استقبال ممکن از دربی؛ ستاره‌ها در کنار کودکان سرطانی

ستاره‌های استقلال و پرسپولیس با زیباترین اتفاق ممکن به استقبال دربی 103 رفتند و لحظات احساسی را رقم زدند.

زیباترین استقبال ممکن از دربی؛ ستاره‌ها در کنار کودکان سرطانی

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، در دربی‌های اخیر اتفاقات تلخ و بداخلاقی کم ندیده‌ایم. از درگیری‌های لفظی سرمربیان دو تیم تا رفتارهای زشت بازیکنان در مستطیل سبز که گاهی فراتر از تعصب و کری‌خوانی‌های معمول در فوتبال بوده و گاهی این بی‌اخلاقی‌ها، صدای هواداران دو تیم را هم درآورده است.

این بار اما اتفاق زیبایی قبل از دربی پیش رو رخ داد که به شدت زیبا و قابل تحسین است. امید عالیشاه، کاپیتان پرسپولیس صبح امروز به همراه مهرداد محمدی و مهدی مهدی‌پور، دو ستاره استقلال برای خوشحال کردن کودکان درگیر سرطان به بیمارستان امام خمینی (ره) رفتند.

نکته جالب این بود که اکثر این کودکان طرفدار پر و پا قرص فوتبال بودند که یا از ستاره‌های استقلال درخواست گلزنی در دربی را داشتند یا از امید عالیشاه می‌خواستند مثل بازی‌های قبلی بازهم مقابل استقلال عملکردی درخشان داشته باشد. شوق و هیجان این کودکان ستاره‌های سرخابی را هم به وجد آورده بود و آنها با روی خوش پاسخگوی این کودکان معصوم و البته مبارزه‌گر بودند.

اتفاق جالبی که در این دیدار رخ داد این بود که یکی از کودکان سرطانی که انگار بیشتر از بقیه فوتبالی بود،‌ می‌گفت بازی‌های تیم ملی را در جام ملت‌ها دنبال می‌کرده و دلش می‌خواست با امیر قلعه‌نویی،‌ سرمربی تیم ملی حرف بزند. این تماس بین او و سرمربی تیم ملی برقرار شد و قلعه‌نویی هم با گفتگوی گرمی با این کودک داشت. قلعه‌نویی در این گفتگو به کودک می‌گوید که زمینه دیدار او با بازیکنان تیم ملی را در یکی از بازی‌ها فراهم خواهد کرد تا از نزدیک کنار ملی‌پوشان باشد.

سرمربی تیم ملی از امید ۱۴ ساله که بازی‌های تیم ملی را در جام ملت‌های آسیا دنبال می‌کرده درخواست کرد برای موفقیت تیم ملی بازهم دعا کند. این کودک پرسپولیسی با یحیی گل‌محمدی هم به صورت تلفنی صحبت می‌کند و به او می‌گوید پرسپولیسی دو آتشه است. یحیی هم به او قول می‌دهد هروقت حالش بهتر شد او را پیش بازیکنان پرسپولیس ببرد.

در پایان هم ستاره‌های استقلال و پرسپولیس قول دادند پس از دربی برای‌ برای آنها اسباب‌بازی و پیراهن دو تیم را خواهند آورد تا بیش از پیش این کودکان معصومی را که با سرطان مبارزه می‌کنند را خوشحال کنند‌.

ویدیوی این دیدار جذاب و احساسی را تماشا کنید:

برچسب ها
کد خبر : 3425
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار