loader
03:33
0
کد خبر : 3276

ساخت استادیومی در ایتالیا به نام مارادونا

اختصاصی/ رئیس باشگاه ناپولی از تصمیمش برای ساخت یک استادیوم جدید با نام دیگو آرماندو مارادونا پرده برداشت.

ساخت استادیومی در ایتالیا به نام مارادونا

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، آئورلیو د لائورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی برنامه‌های مشخص و شفافی برای آینده باشگاه ناپولی دارد: ساخت ورزشگاهی به نام مارادونا

او در صحبت‌هایی اعلام کرده در نظر دارد استادیوم جدیدی در محله بانیولی، جایی که استادیوم فعلی باشگاه در آن واقع است، بسازد. او درباره تصمیمش توضیح داد:« رویایم این بود که نام مارادونا را زنده نگاه دارم ولی به من توضیح دادند که تنها کاری که می‌توان انجام داد، ساخت یک ورزشگاه جدید در دل همین ورزشگاه فعلی است. در استادیوم فعلی، فاصله زمین بازی، به نحوی است که دید را محدود می‌کند و تنها ۳۰ درصد از هواداران می‌توانند خوب بازی را ببینند. مثلا محل استقرار هواداران افراطی از زمین خیلی دور است. برای بهتر شدن شرایط، باید سه سال بازسازی انجام می‌شد و در این صورت انجام بازی‌ها در هنگام بازسازی غیرممکن بود.»

 د لائورنتیس حالا از پروژه‌ای حیرت‌انگیز در ناپل صحبت می‌کند که تا چند سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید. او دراین باره گفت: « از شهردار خواستم تا از طرحم حمایت کند. ما یک استادیوم مدرن در بانیولی خواهیم ساخت که یک مرکز خرید خواهد داشت. قوانین فعلی به ما اجازه این کار را می‌دهد. در عین حال در آن شهرک ورزشی ناپولی را با ۱۲ زمین چمن احداث خواهیم کرد.»

او می‌داند که وقتی برای از دست دادن نیست؛ چرا که ناپل یکی از شهرهای نامزد میزبانی رقابت‌های یورو ۲۰۳۲ است (ایتالیا ۵ ورزشگاه میزبان در این بازی‌ها خواهد داشت.) د لائورنتیس ادامه داد: « پروژه شروع شده و ما به ۱۸ ماه دیگر زمان نیاز داریم. بعد از آن می‌توانیم اولین سنگ بناها را نصب کنیم. از امروز تا ۳۰ ماه دیگر، استادیومی مدرن و آماده برای یورو خواهیم داشت.»

برچسب ها
کد خبر : 3276
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار