loader
11:08
0
کد خبر : 8947

سانیول: مشتاق تقابل با رونالدو هستم

تیم ملی گرجستان برای صعود به یورو 2024 کار سختی مقابل یاران کریستیانو رونالدو در تیم ملی پرتغال دارد.

سانیول: مشتاق تقابل با رونالدو هستم

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ گرجستان که در دو بازی گذشته یورو یک امتیاز کسب کرده، برای صعود به دور حذفی یورو باید از سد پرتغال عبور کند. ویلی سانیول سرمربی فرانسوی این تیم در خصوص تقابل با ستارگان پرتغال صحبت کرد.

دیدار با رونالدو

من و بازیکنانم به شدت هیجان‌زده و مشتاق این بازی هستیم. حتی اگر شانس کمی برای این بازی وجود داشته باشد، برای رسیدن به مرحله یک‌هشتم نهایی تلاش خواهیم کرد. بازیکنان گرجستان تمامی تلاش خود را به کار می‌گیرند تا این موضوع به حقیقت تبدیل شود. در مورد رونالدو، یکی از پسران من به شدت هوادار اوست. قصد ندارم به او فشار وارد کنم، اما اگر بخواهد پیراهنش را به من هدیه دهد، خوشحال‌ترین انسان روی کره‌زمین خواهم بود.  

دخالت‌های سیاسی در ترکیب تیم ملی گرجستان بابت حضور بادو زیوزیوادزه

بامزه است چون یادم می‌آید که شش یا هفت ماه پیش وقتی میکائوتادزه را روی نیمکت می‌نشاندم و به بادو زیوزیوادزه بازی می‌دادم، عده زیادی از مردم به من توهین می‌کردند. حالا هم هر روز به خاطر هیچ دلیل فوتبالی‌ای مورد توهین قرار می‌گیرم. دیگر نمی‌توانم این را تحمل کنم. من سرمربی فوتبال هستم و نه هیچ چیز دیگر؛ سیاست ربطی به من ندارد. این موضوع برای همه روشن است. اینکه چه کسی بازی کند و چه کسی بازی نکند، کاملا تصمیم من است. همین.

گرجستان اولین حضور خود در جام ملت‌های اروپا را تجربه می‌کند.

برچسب ها
کد خبر : 8947
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار