loader
17:09
1
کد خبر : 14119

ساوتهمپتون ۰-۳ منچستریونایتد؛ دو روی متفاوت شیاطین سرخ

منچستریونایتد دومین برد فصل خود را در خانه ساوتهمپتون به دست آورد.

ساوتهمپتون ۰-۳ منچستریونایتد؛ دو روی متفاوت شیاطین سرخ

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ منچستریونایتد پس از شکست سنگین مقابل لیورپول، در اولین مسابقه هفته چهارم لیگ انگلیس مهمان ساوتهمپتون بود.

تیم میزبان که در هر سه مسابقه ابتدایی خود شکست خورده بود، بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایقی که یونایتد عملکرد خوبی نداشت، صاحب یک ضربه پنالتی شد. پنالتی‌ای که در دقیقه ۳۳، توسط آندره اونانا روی ضربه کامرون آرچر مهار شد و پس از این واکنش حیاتی، روند بازی به کلی تغییر کرد. دو دقیقه بعد، ماتیاس دلیخت روی ارسال تماشایی برونو فرناندز اولین گل خود در منچستریونایتد را به ثمر رساند و در دقیقه ۴۲، مارکوس رشفورد نیز برای نخستین بار در این فصل گلزنی کرد.

منچستریونایتد از ابتدای نیمه دوم در خلق موقعیت و فشار روی دروازه حریف موفق‌تر عمل کرد اما نتوانست از فرصت‌های خود استفاده کند. خیال اریک تن هاخ از دومین برد این فصل، با اخراج جک استفنز کاپیتان حریف در دقیقه ۷۹ راحت شد و در دقیقه ۶+۹۰ آلخاندرو گارناچو سومین گل تیم را زد تا یونایتد که بازی را خوب شروع نکرده بود، به ششمین امتیاز فصل خود برسد.

با این نتیجه یونایتد شش امتیازی شد و موقتا در رده هشتم جدول قرار گرفت و ساوتهمپتون با چهار شکست، به رده نوزدهم سقوط کرد.

برچسب ها
کد خبر : 14119
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران
کاربر میهمان

رضا - 5 روز پیش

حاجی هیتر بودنت نسبت به منچستر رو نباید اینطور وارد خبر کنی
0 0
پربازدیدترین اخبار