loader
01:47
0
کد خبر : 8935

ساوتگیت: از کاری که کرده‌ایم خوشحالم!

گرت ساوتگیت با وجود انتقادات از عملکرد تیم ملی فوتبال انگلیس، از وضعیت تیمش در مسابقات جام ملت‌های اروپا تمجید کرد.

ساوتگیت: از کاری که کرده‌ایم خوشحالم!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ در شبی که انگلیس مقابل اسلوونی به تساوی بدون گل رسید، انتقادهای زیادی از نمایش تیم گرت ساوتگیت شد اما این سرمربی در نشست پس از بازی به تمجید از تیمش پرداخت.

رقابت مقابل اسلوونی

هواداران ما در نیمه دوم استثنایی بودند و این تفاوت‌هایی را رقم می‌زند؛ به بازیکنانم افتخار می‌کنم. آن‌ها در یک بازی چالش‌برانگیز خونسردی خود را در عقب زمین حفظ کردند. ما به طور کامل کنترل بازی در نیمه دوم را در اختیار داشتیم و چند موقعیت خلق کردیم که نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم اما از لحاظ دفاعی، منسجم بودیم. من به شدت از کاری که انجام دادیم خوشحال هستم اما مشخصاً باید گلزنی کنیم تا همه خوشحال باشند؛ از حضور در صدر جدول گروه راضی‌ام.

تعویض‌ها در نیمه دوم

فکر می‌کنم تغییراتی که انجام دادیم تأثیر مثبتی روی بازی گذاشت. ما در فرستادن پاس نهایی و به ثمر رساندن ضربه نهایی ناتوان بودیم اما در حال پیشرفت هستیم. من فکر نمی‌کنم بتوانیم ناگهان تیم را به جایی رساند که چهار یا پنج گل بزند؛ فوتبال اینگونه پیش نمی‌رود. من پیشرفت را دیدم و گل‌ها از راه می‌رسند.

عملکرد کلی انگلیس در جام

ما در نقطه خوبی قرار داریم. ما تنها زمانی موفق می‌شویم که در کنار هم باشیم پس این انرژی بسیار برای تیم حیاتی‌ست. کار من هدایت تیم برای این کار و به نمایش گذاشتن بهترین نسخه بازیکنان است.

برچسب ها
کد خبر : 8935
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار