loader
22:50
0
کد خبر : 8828

ساوتگیت: به انتقادات لینه‌کر اهمیتی نمی‌دهم

گرت ساوتگیت در نشست خبری پیش از رقابت تیمش با اسلوونی شرکت کرد.

ساوتگیت: به انتقادات لینه‌کر اهمیتی نمی‌دهم

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ تیم ملی انگلیس پس از کسب ۴ امتیاز در دو مسابقه اول در یورو ۲۰۲۴ به مصاف اسلوونی می‌رود. گرت ساوتگیت در نشست خبری پیش از مسابقه راجع به وضعیت نه‌چندان مطلوب تیمش صحبت کرد.

بازی دفاعی تیم ملی انگلیس و راه حل این اتفاق

ما در تمرین زمان زیادی برای رسیدن به راه حل داشتیم و با بازیکنان صحبت‌های زیادی کرده‌ایم. هر چه که بگویم بی‌اهمیت است؛ چون باید آن را در زمین مسابقه ثابت کنیم و همه ما با هم هماهنگ هستیم. مسیر پیش رو کاملا مشخص است و باید آن را اجرا کنیم. انتظار دارم فردا این کار را انجام دهیم. در بازی پیش از تورنمنت مقابل ایسلند، کمی فضای باز زیادی فراهم کردیم. بازیکنانی در خط دفاعی داشتیم که خیلی بازی نکرده بودند و مقابل صربستان سعی کردیم به تعادل برسیم. به خط دفاعی‌ای نیاز داشتیم که بتواند کلین‌شیت کند‌. باید توپ‌گیری را در مناطق بالاتری از زمین انجام دهیم و روی این موضوع کار کرده‌ایم.

انتقادات کارشناسان و گری لینه‌کر از سبک بازی انگلیس 

این دنیایی است که در آن هستیم. من نسبت به این موضوع بی‌توجه هستم؛ اصلا برایم مهم نیست. چیزی که برایم مهم است، هدایت بازیکنانم خواهد بود. ما یک تیم پرطرفدار هستیم. با این شرایط مشکلی نداریم. نیازی به گوش دادن به حرف‌های بیرون از زمین ندارم چون خودم بزرگترین منتقد عملکردم هستم و فکر می‌کنم بیشتر بازیکنان هم همینطور هستند. این روش مربی‌گری برای پیشرفت عملکرد تیم است. روحیه تیم خیلی خوب است. ما دنیایی که در آن زندگی می‌کنیم را درک می‌کنیم، همیشه سروصداهای بیرونی وجود خواهد داشت اما نباید روی ما تاثیر بگذارد. چیزی که مهم خواهد بود، مسائل داخلی است. تمرکز ما روی عملکرد است. نتایج داخل زمین ما را عملا به مرحله بعد رسانده است و حالا می‌خواهیم صدرنشین گروه شویم.

تقابل انگلیس با تیم‌های بزرگ جام

همیشه می‌دانستیم یکی از تیم‌هایی هستیم که می‌توانیم قهرمان تورنمنت شویم و همچنین آگاه بودیم که اسپانیا، فرانسه، آلمان و پرتغال هم در کنار ما حاضر خواهند بود. فقط کافی است به ترکیب‌هایشان نگاه کنید تا کیفیت آن‌ها را ببینید. کرواسی امشب باید برای ماندن در رقابت‌ها پیروز شود. اهداف ما تغییر نکرده؛ می‌دانیم برای رسیدن به آن، باید سطح متفاوتی نسبت به آنچه تاکنون نشان داده‌ایم ارائه دهیم.

برچسب ها
کد خبر : 8828
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار