loader
22:56
0
کد خبر : 8499

ساوتگیت: مهم‌ترین دیدگاه، نحوه‌ی آنالیز ما از بازی خواهد بود

سرمربی انگلیس در نشست خبری پیش از رقابت حساس با دانمارک حاضر شد.

ساوتگیت: مهم‌ترین دیدگاه، نحوه‌ی آنالیز ما از بازی خواهد بود

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، انگلیس پس از برتری مقابل صربستان در دومین بازی از مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ به مصاف دانمارک می‌رود.

گرت ساوتگیت درباره این مسابقه و فشار روانی روی بازیکنان انگلیس گفت: «تفاوت کیفیت موضوعیست که باید آن را ثابت کنیم. حریف قرار نیست اینجا بنشیند و بگوید ما احمق هستیم و با این طرز فکر وارد بازی شود. می‌دانیم بازیکنان خوبی داریم، می‌دانیم می‌توانیم بهتر از بازی قبل عمل کنیم. اما به نظر من بازیکنان در لحظه‌ای باورنکردنی از نظر فشار در دیدار با صربستان، عملکرد فوق العاده‌ای از خود نشان دادند و در طول کل بازی عالی دفاع کردند. به نظرم بازیکنانم با تجربه‌ی یک بازی، عملکرد بهتری خواهند داشت. از نظر احساسی، آنقدر فشار و تنش وجود دارد که فکر نمی‌کنم مردم واقعا بتوانند درک کنند بازیکنان جوان چه وضعیتی دارند. از اینکه توانستیم نتیجه بگیریم خوشحالیم و می‌دانیم که فردا باید خوب باشیم.»

او درباره حضور یا عدم حضور لوک شاو در این بازی افزود: «لوک فردا بازی نمی‌کند اما طبق برنامه‌ی اولیه پیش می‌رود؛ به کمی تمرین بیشتر احتیاج است و روزهایی وجود دارد که باید بیشتر از بقیه تلاش کند و نیاز به ریکاوری دارد. او همچنان در تمرین گروهی حاضر است و برنامه‌ تمرینی خودش را هم دنبال می‌کند.»

ساوتگیت درباره اینکه چرا استفاده از فضای مجازی در اردوی تیم را ممنوع نکرده افزود: «هیچ دلیلی برای داشتن قانون ممنوعیت شبکه‌های اجتماعی در اردوی انگلیس وجود ندارد. چون بازیکنان جوان در وهله‌ی اول از شبکه‌های اجتماعی به شکل مثبتی استفاده می‌کنند. وقتی ما بازی می‌کردیم، روزنامه می‌خواندیم. من به شبکه‌های اجتماعی نگاه نمی‌کنم و وقتی خودم را از آن دور نگه می‌دارم، دنیای شادتری دارم. از لحاظ جهانی خوب نیست چون هیچ ایده‌ای ندارم که در سیاست یا جاهای دیگر چه خبر است؛ اما این بهترین کار برای من است. فکر می‌کنم برخی از بازیکنان ما رویکرد متفاوتی دارند. در مورد هر تیم ملی، سر و صدای بیشتری نسبت به یک تیم باشگاهی وجود دارد. میلیون‌ها نفر در کشور شما، پوشش رسانه‌ای، شبکه‌های اجتماعی، یک نفر که در شبکه‌های اجتماعی کامنتمی‌گذارد و داستان روزنامه‌ها را هم داریم. دنیای متفاوتی است، این موضوع روی کاری که انجام می‌دهم تأثیری نمی‌گذارد. وظیفه‌ من این است که بازیکنان را در مسیر نگه دارم. شما می‌توانید منحرف شوید و می‌توانید ببینید که برای بسیاری از آن‌ها، ما بازی اول را برده‌‌ایم. این برای برخی از بازیکنان تجربه‌ی عجیبی است اما عالی است که بازیکنان باتجربه‌ای داریم که با ما بوده‌اند. ارزیابی ما از بازی مهم‌ترین چیز است. مهم‌ترین دیدگاه، نحوه‌ی آنالیز ما از بازی خواهد بود.»

برچسب ها
کد خبر : 8499
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار