loader
23:21
0
کد خبر : 9255

ساوتگیت: می‌خواستم بلینگام را تعویض کنم!

سرمربی انگلیس حداقل یک بازی دیگر روی نیمکت تیم ملی این کشور خواهد نشست.

ساوتگیت: می‌خواستم بلینگام را تعویض کنم!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ گرت ساوتگیت که تحت فشار زیادی قرار دارد پس از برتری دو بر یک تیم ملی کشورش مقابل اسلواکی به این برد شیرین و سخت واکنش نشان داد.

پیروزی سخت مقابل اسلواکی

به بازیکنان و روحیه‌ای که بچه‌ها نشان دادند، بسیار افتخار می‌کنم. همه کسانی که به بازی فرستادیم نقش خود را ایفا کردند و به ما کمک کردند تا از خط پایان عبور کنیم. آن‌ها همگی یکدیگر را تشویق و به هم کمک می‌کنند و امشب، همین عامل باعث ایجاد تفاوت شد. احساس عجیبی داشتم که بازی تمام نشده است؛ می‌دانم که این مضحک به نظر می‌رسد. ما همچنان فشار می‌آوردیم و نفوذ می‌کردیم. در نهایت، پرتابی که به محوطه جریمه فرستادیم، باعث گلزنی شد.

عملکرد جود بلینگام

فوق العاده بود. به این فکر بودیم که باید او را بیرون بکشیم اما می‌دانیم که او توانایی خلق چنین لحظاتی را دارد. به فاصله ۱۵ دقیقه مانده به پایان، به این فکر بودیم که شاید خسته باشد. او و هری کین چنین لحظاتی را خلق می‌کنند و به همین دلیل است که زمانی که مردم خواستار تعویض‌های بیشتر هستند، تغییری ایجاد نمی‌کنیم. ما به اندازه کافی بازیکن هجومی در زمین داشتیم.

گلزنی هری کین

هری یک گلزن استثنایی است و تیم را به خوبی رهبری می‌کند. او به عنوان کاپیتان، با حفظ آرامش تیم، عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته است. او قبلاً این مسیر را طی کرده است و شب‌هایی مانند امشب، همان‌هایی است که بازیکنان جوان‌تر به آن‌ها رجوع می‌کنند، زیرا این همان اتفاقی است که در تورنمنت‌ها رخ می‌دهد.

صدمین حضور روی نیمکت انگلیس مقابل سوئیس

این موضوع اصلاً مهم نیست. ما برای رسیدن به یک‌چهارم نهایی نیامده‌ایم. پشت سر گذاشتن شبی مثل امشب به روحیه فوق‌العاده‌ای نیاز داشت و حالا باید مقابل سوئیسی بازی کنیم که بسیار خوب بوده است. چند روز فرصت برای ریکاوری و آماده شدن جهت رویارویی با آن‌ها داریم.

برچسب ها
کد خبر : 9255
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار