loader
23:23
0
کد خبر : 8202

ساوتگیت: هدف اول ما صعود از گروه است

گرت ساوتگیت از آمادگی بازیکنانش برای تقابل با صربستان خبر داد.

ساوتگیت: هدف اول ما صعود از گروه است

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، تیم ملی فوتبال انگلیس در دور اول مرحله گروهی جام ملت‌های اروپا به مصاف صربستان می‌رود.

گرت ساوتگیت سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس در نشست خبری پیش از این مسابقه گفت:

بازی خیلی سختی خواهد بود. آن‌ها بازیکنان و روحیه تیمی فوق‌العاده‌ای دارند. مهاجمان خطرناکی در صربستان بازی می‌کنند. ما می‌دانیم که این بازی آغازین دشواری برای ماست و برای بردن آن باید در بهترین سطح خود بازی کنیم. انتظار دارم همه از فوتبال لذت ببرند. این تورنمنت‌ها، کارناوال‌های خوبی برای لذت هواداران هستند. کل اروپایی‌ها می‌توانند دور هم جمع شوند و از تیم خود حمایت کنند. تمامی بازیکنان آماده هستند. فردا در مورد حضور لوک شاو تصمیم خواهیم گرفت. با این حال، امروز همه در تمرین حضور داشتند.  

سرمربی سه‌شیرها درباره انتظار قهرمانی از تیمش افزود:

دیشب آلمان را دیدید که چگونه بازی کرد، اسپانیا را هم امروز دیدید. تیم‌های خوبی در این تورنمنت حضور دارند. برای صعود از گروه و کسب فرصت رفتن به مراحل بالاتر باید استثنایی باشیم. تمرکز و هدف اول ما صعود از گروه است. هنگامی که می‌خواهید به چیزهای استثنایی برسید، باید آن را به بخش‌های کوچک تقسیم کنید. اولویت اول عبور از گروه و سپس آغاز کار از آنجاست.

ساوتگیت درباره احتمال بالای جدایی از انگلیس پس از یورو نیز گفت:

نمی‌خواهم بر روی تمام مربیان فشار بگذارم، اما این می‌تواند آخرین تورنمنت برای همه آن‌ها باشد. این دنیایی است که ما در آن هستیم. من احتمالا در مورد این موضوع آرام‌تر هستم، زیرا در سه تورنمنت بوده‌ام، می‌دانم که چگونه پیش می‌رود و این رویدادها چگونه رقم می‌خورند. بسیار خوش‌شانس هستم که بازیکنان عالی با روحیه‌ای فوق‌العاده دارم. 

انگلیس در اولین مسابقه خود از یورو ۲۰۲۴ روز یکشنبه به مصاف صربستان می‌رود.

برچسب ها
کد خبر : 8202
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار