loader
21:55
0
کد خبر : 11011

سایه کرونا بر سر المپیک؛ مثبت شدن تست برخی از اعضای تیم واترپلوی استرالیا!

اختصاصی/ تست کووید ۵ نفر از بازیکنان تیم ملی زنان واترپلوی استرالیا مثبت اعلام شد اما به هرترتیب این تیم در المپیک پاریس حضور خواهد داشت!

سایه کرونا بر سر المپیک؛ مثبت شدن تست برخی از اعضای تیم واترپلوی استرالیا!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، طبق گفته آنا میرس رئیس هیات اعزامی استرالیا به بازی‌های المپیک پاریس، تست کووید پنج بازیکن تیم واترپلوی زنان استرالیا مثبت اعلام شده است! عصر روز سه‌شنبه اعلام شد تست کووید یکی از بازیکنان این تیم که هویتش فاش نشده، مثبت شده و ساعاتی بعد، هیات استرالیایی وجود دومین مورد ابتلا را تائید کرد. البته ابتلا به بیماری کرونا تنها به اعضای تیم ملی زنان واترپلوی استرالیا محدود می‌شود و در مجموع تست ۵ بازیکن این تیم مثبت شده است.

سایر بازیکنان تیم ملی واترپلوی زنان استرالیا عصر روز چهارشنبه تمرینات‌شان را دنبال کردند و در صورتی که این پنج ورزشکار حال مساعدی داشته باشند، با رعایت تمام پروتکل‌ها تمریناتشان را انجام خواهند  داد.

در عین حال سایر اعضای تیم هم همگی تست کووید داده‌اند و هیچ فرد دیگری به این بیماری مبتلا نیست. بعید به نظر می‌رسد که این موضوع، حضور تیم واترپلوی زنان استرالیا در مسابقات المپیک را تحت تأثیر قرار بدهد. آن‌ها باید روز شنبه اولین بازی‌شان را مقابل چین برگزار کنند.

برچسب ها
کد خبر : 11011
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار