loader
22:53
1
کد خبر : 10458

خداحافظی احساسی و شبانه صالح حردانی با استقلالی‌ها: برمی‌گردم!

صالح حردانی با سپاهان به توافق نهایی دست یافت و قرار است که فردا قرارداد خود را با تیم اصفهانی به امضا برساند.

خداحافظی احساسی و شبانه صالح حردانی با استقلالی‌ها: برمی‌گردم!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ صالح حردانی یکی از بازیکنانی بود که در پایان فصل قبل، قراردادش با استقلال به پایان رسید و با باشگاه برای ادامه همکاری هم به توافق دست پیدا نکردند. در شرایطی که شایعات زیادی مبنی بر پیشنهاد چشمگیر سپاهان به صالح منتشر شده بود، این بازیکن با انتشار یک استوری، مدعی شد که برای تمدید قرارداد با آبی‌ها، تنها خواستار دریافت مطالباتش از فصل قبل است.

بلافاصله و پس از این استوری، باشگاه استقلال اطلاعیه‌ای را منتشر و اعلام کرد که اگر شرط حردانی پرداخت مطالباتش است، برای این کار مشکلی ندارد و صالح می‌تواند با دریافت طلب‌هایی که از استقلال دارد، قراردادش را تمدید کند. با این وجود توافق دو طرف هیچگاه حاصل نشد.

دقایقی پیش هم صالح حردانی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از هواداران استقلال خداحافظی کرد. گفته می‌شود این ستاره با سپاهان به توافق نهایی دست یافته و تا فردا به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

در پیام حردانی آمده است:

«این پیام من خطاب به شما رنگ و بوی خداحافظی ندارد چون مطمئنا یک روز با افتخار به استقلال باز خواهم گشت. روزی که با جان و دل من را بپذیرند و من هم با جان و دل مثل ۲ فصل گذشته برای پیراهن پرافتخار تیم محبوبم بازی کنم.»

 «من تلاش‌های زیادی کردم و سختی‌های زیادی کشیدم تا به این جایگاه برسم اما امروز تقدیر من را از شما مدتی دور خواهد کرد هر چند هرگز استقلال و شما طرفداران عزیز را فراموش نخواهم کرد.»

 «به این امید که یک روز دوباره حضور در کنار شما هواداران استقلال حضور داشته باشم و آن روز را در کنار شما جشن بگیرم.»

برچسب ها
کد خبر : 10458
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران
کاربر میهمان

کیوانلو - 2 ماه پیش

حیف‌است‌از‌رضاییان کمتر نیست‌بلکه‌جوانتر‌است‌بهتر‌هم‌هست همانطور که‌فصل‌گذشت‌در‌نبود‌یامگا‌نشان‌داد‌که‌از‌یامگا‌کمتر‌نیست.فقط‌میتوانم‌بگویم‌که‌جواد‌نمیداند‌دارد‌چکار‌میکند
1 1
پربازدیدترین اخبار