loader
09:00
0
کد خبر : 6143

ستاره ایرانی در لیست تمدید آریس؛ ماندن یا رفتن انصاری‌فرد از سالونیک؟

کاپیتان تیم ملی ایران در پایان فصل قراردادش با آریس سالونیک به پایان می‌رسد اما احتمال دارد او یک فصل دیگر در این تیم بماند.

ستاره ایرانی در لیست تمدید آریس؛ ماندن یا رفتن انصاری‌فرد از سالونیک؟

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، قرارداد هشت بازیکن تیم آریس سالونیک یونان در ابتدای تابستان به پایان می‌رسد و ستاره ایرانی نیز یکی از همین بازیکنان است.

درحالی‌که آریس سالونیک در دهه اول تیرماه باید اولین بازی اروپایی  خودش را انجام بدهد این تیم وقت محدودی برای نقل و انتقالات خواهد داشت. به همین دلیل و براساس منطق این باشگاه باید مقدمات برنامه هایش برای تمدید و جذب بازیکن را زودتر آغاز کند.

یکی از مهمترین کارهای این باشگاه می‌تواند تمدید قرارداد بازیکنانی باشد که در پایان فصل قراردادشان به پایان می‌رسد. برخی از بازیکنان مورد نظر باشگاه هستند و باید با آنها تمدید کند و برخی دیگر سال آینده باید به فکر تیم جدیدی باشند. در این بین بعضی از آنهایی نیز که قرارداد دارند ممکن خواهان جدایی شوند.

بااینحال این باشگاه اولویت را روی تمدید بازیکنانی  گذاشته که فصل آینده خواهان حضورشان است هرچند هنوز نتیجه قطعی حاصل نشده است. کریم انصاری‌فرد کاپیتان تیم‌ملی ایران و که در این فصل از اومانیا در قبرس به یونان بازگشته است یکی از بازیکنانی است که قراردادش در پایان فصل به پایان می‌رسد. با اینحال قرارداد این بازیکن به گونه‌ای است که می‌تواند در پایان فصل به طور خودکار به مدت یک فصل دیگر تمدید شود و امیدواری‌هایی در این رابطه وجود دارد هرچند این اتفاق نیازمند توافق و شروطی است که بررسی خواهد شد.

 

 

برچسب ها
کد خبر : 6143
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار