loader
13:33
0
کد خبر : 10747

باورنکردنی/ ستاره سیتی در لیگ عربستان؛ دی‌بروینه پیشنهاد الاتحاد را پذیرفت!

اختصاصی/ ستاره لیگ برتر انگلستان و تیم ملی بلژیک با قبول پیشنهاد نجومی باشگاه الاتحاد به لیگ حرفه‌ای عربستان خواهد پیوست.

باورنکردنی/ ستاره سیتی در لیگ عربستان؛ دی‌بروینه پیشنهاد الاتحاد را پذیرفت!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، کوین دی‌بروینه ستاره بلژیکی تیم منچسترسیتی تایید کرد شرایط ابتدایی حضور در الاتحاد عربستان را پذیرفته است. نشریه انگلیسی دیلی‌میل گزارش داده که دی‌بروینه پیشنهادات دریافتی‌اش را ارزیابی کرده و تصمیم گرفته به لیگ حرفه‌ای عربستان برود و همبازی کریم بنزما و انگولو کانته در الاتحاد شود.

در این گزارش آمده دی‌بروینه یکی از اهداف اصلی مقامات لیگ عربستان است و آن‌ها آماده‌اند تلاش برای گرفتن امضای ستاره تیم قهرمان لیگ قهرمانان را شدت ببخشند. مذاکرات بین دو باشگاه در مورد مبلغ انتقال این بازیکن ۳۳ ساله که در سال ۲۰۱۵ از وولسفبورگ به منچستر آمد، ادامه دارد.

باشگاه الاتحاد مدتی قبل پیش اعلام کرد لوران بلان فرانسوی به عنوان سرمربی جدید این تیم جانشین مارسلو گالاردو آرژانتینی شده است.

براساس گزارش رودی گالتی خبرنگار ایتالیایی، باشگاه الاتحاد با پیشنهاد مبلغی بسیار بالا توانسته رضایت این ستاره بلژیکی را برای حضور در لیگ عربستان به دست بیاورد.

دی‌بروینه نزدیک به یک دهه است که در منچسترسیتی حضور دارد و در ۳۸۲ بازی برای این باشگاه، ۱۰۲ گل به ثمر رسانده و ۱۷۰ پاس گل داده و ۱۵ جام در این باشگاه کسب کرده است.

صحبت‌های دی‌بروینه با نشریکی بلژیکی و تایید ضمنی انتقالش به الاتحاد

دی‌بروینه در گفتگو با یک نشریه بلژیکی احتمال انتقالش به لیگ عربستان را تایید کرده و در جملاتی جالب گفته:«هنوز یک سال از قراردادم باقی مانده؛ بنابراین باید به اتفاقاتی که ممکن است رخ دهد بیشتر فکر کنم. اگر دو سال در عربستان بازی کنم، می‌توانم مبلغ باورنکردنی به دست بیاورم. قبل از آن باید ۱۵ سال فوتبال بازی می‌کردم تا به چنین رقمی برسم!»

برچسب ها
کد خبر : 10747
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار