loader
23:05
0
کد خبر : 12681

ستاره جدید ایران این‌جاست؛ شاهکار حسین‌نژاد در اولین بازی اروپایی

محمدجواد حسین‌نژاد، ستاره جوان فوتبال ایران و سابق باشگاه سپاهان در اولین مسابقه خود برای دینامو ماخاچ‌قلعه روسیه با یک ضربه استثنایی دروازه حریف را باز کرد.

ستاره جدید ایران این‌جاست؛ شاهکار حسین‌نژاد در اولین بازی اروپایی

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ محمدجواد حسین‌نژاد برای درخشش در لیگ روسیه فقط به ۲۰ دقیقه زمان نیاز داشت!

دینامو ماخاچ قلعه در حالی که حسین‌نژاد را برای نخستین بار در فهرست نفراتش در رقابت‌های لیگ برتر در اختیار روسیه داشت، از ساعت 20:30 امشب در ورزشگاه آنژی آرنا به مصاف اخمت گروزنی رفت و در حالی که بازی با تساوی بدون گل دنبال می‌شد، با ورود این ستاره ایرانی سرنوشت متفاوتی را رقم زد.

حسین‌نژاد که شماره پیراهن 10 دینامو ماخاچ قلعه را بر تن داشت، در دقیقه 65 وارد زمین شد و 10 دقیقه پس از ورودش کارت زرد گرفت اما لحظاتی بعد با یک شلیک استثنایی وارد قلب هواداران تیمش شد. 

ستاره آینده‌دار فوتبال ایران پس از نمایش تکنیکی در میانه زمین و شکل هجومی به بازی تیمش مقابل اخمت گروزنی، در دقیقه ۸۷ توپ دفع شده توسط مدافع حریف را با یک کنترل عالی و شلیک دیدنی از پشت محوطه جریمه به کنج دروازه فرستاد و در حالی که گلر نظاره‌گر این شوت وحشتناک بود، در اولین بازی خود در روسیه، اولین گل را به ثمر رساند.

این در حالی است که حسین‌نژاد با وجود درخشش در لیگ ایران، نتوانسته بود در مسابقات داخلی گلزنی کند و تنها دو بار در لیگ قهرمانان آسیا برای سپاهان گل زده بود. دینامو ماخاچ قلعه که پیش از این در چهار هفته ابتدایی فصل جدید لیگ برتر روسیه نمایش ضعیفی ارائه داده و دو شکست و دو مساوی داشت، با درخشش ستاره جوان ایرانی خود و گل بی‌نظیر او توانست به اولین برد فصلش دست پیدا کند تا صعود پنج پله‌ای از رتبه پانزدهم تا جایگاه یازدهم جدول هم داشته باشد.

برچسب ها
کد خبر : 12681
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار