loader
07:51
0
کد خبر : 2354

ستاره جنجالی پرسپولیس و تراکتور راهی زندان شد؛ استوکسِ نامتعارف

بازیکن جنجالی پرسپولیس و ستاره سابق فوتبال ایرلند پس از تحویل خود به پلیس راهی زندانی شد.

ستاره جنجالی پرسپولیس و تراکتور راهی زندان شد؛ استوکسِ نامتعارف

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، آنتونی استوکس مهاجم ایرلندی و سابق پرسپولیس پس از آنکه خود را به پلیس تحویل داد برای گذراندن حداقل 30 روز به زندان محکوم شد.

استوکس 35 ساله صبح پنجشنبه از دوبلین به اسکاتلند پرواز و سپس خودش را در ایستگاه پلیس مادرول تسلیم کرد. مهاجم سابق و پردردسر پرسپولیس و تراکتور به دلیل ارسال پیامک های توهین آمیز و آزار و اذیت نامزدش با وثیقه آزاد و در انتظار صدور حکم  دادگاه بود. اسکاتلند سان گزارش داده است که حکم بازداشت او در اکتبر گذشته و در اسکاتلند صادر شده بود.  استوکس پس از حضور در دادگاه با رد وثیقه محکوم و تا ماه آینده در بازداشت خواهد بود.

در ژانویه امسال نیز قاضی به دلیل تاخیر در تجزیه و تحلیل موادمخدر مشکوک مکشوفه در اتومبیل استوک به ارزش 4500 یورو، اتهامات مربوط به نگهداری و خرید و فروش کوکائین علیه استوکس را رد کرده بود.

مهاجم سابق سلتیک و آرسنال پس از دستگیری در ژانویه، بار دیگر باید در دادگاه حاضر شود. استوکس که در پرسپولیس و تراکتور از لیگ برتر ایران بازی کرده پیش از این سابقه بازی در تیم ملی ایرلند بین سالهای 2007 تا 2014 را دارد . او 9 بازی برای تیم ملی ایرلند بازی کرده است. او که به دلیل سبک زندگی نامتعارفش در 35 سالگی یک بازیکن بازنشسته است آخرین بار در سال 2020 برای لیوینگستون بازی کرد و پیش از آن نیز سابقه بازی در تیم هایی چون سلتیک، ساندرلند و هیبرنیان را نیز داشته است.

برچسب ها
کد خبر : 2354
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار