loader
06:19
0
کد خبر : 1201

18 روز پس از سکوت در فوتبال برتر؛ طارمی اینتری شد!

اختصاصی/ ستاره ایرانی پورتو بزودی پیراهن یکی از بزرگ‌ترین تیم‌های فوتبال اروپا را به تن خواهد کرد.

18 روز پس از سکوت در فوتبال برتر؛ طارمی اینتری شد!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ از زمانی که درخشش مهدی طارمی در پورتو شروع شد شایعات درباره تیم بعدی او هم شروع شد. تقریبا می‌توان گفت رسانه‌های اروپایی و خبرنگاران یک دور طارمی را به هر تیمی فرستادند اما در نهایت باز هم شاهد درخشش ستاره فوتبال ایران در پیراهن پورتو بودیم اما ظاهرا این بار ماجرا جدی است و به زودی طارمی را با پیراهن غول ایتالیایی خواهیم دید.

توافق شفاهی انجام شد

مدتهاست بحث حضور مهدی طارمی در اینتر داغ شده . انگار وقتش رسیده طارمی بعد از 3 سال درخشش در پورتو، به تیم بزرگتری برود. فابریتزیو رومانو، مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی ایران، با اینتر به توافق شفاهی رسیده و به زودی با قراردادی دو ساله به این تیم خواهد پیوست.در حالی‌که بسیاری از لیگ‌ها، حتی لیگ عربستان را به‌عنوان مقصد احتمالی او نام می‌بردند، اما محتمل‌ترین کشور برای ادامه فوتبال طارمی ایتالیا بود.

طارمی پیش از این مذاکراتی جدی با میلان داشت و در آستانه انتقال به این تیم قرار گرفته بود اما ناگهان دو طرف بر سر جزئیات به توافق نرسیدند و همه چیز به هم خورد. پس از میلان نوبت به اینتر بود. نراتزوری می‌خواهد خط حمله‌اش را تقویت کند و با توجه به بودجه محدود به دنبال بازیکنان آزاد و باکیفیت می‌گردد. بهترین گزینه برای آنها مهدی طارمی است. بازیکنی که در لیگ پرتغال خودش را ثابت کرده و در لیگ قهرمانان هم بارها درخشیده . البته قرارداد طارمی و پورتو در تابستان به پایان می‌رسد و اینتر از همین ژانویه مذاکراتش را برای به خدمت گرفتن او آغاز کرد. چند هفته پیش بود که منابع نزدیک به باشگاه اینتر تایید کردند که یکی از نمایندگان طارمی در ساختمان باشگاه اینتر دیده شده است. حالا ظاهرا طارمی با اینتر به توافق شفاهی دست یافته‌اند. در هفته‌های آینده مراحل رسمی توافق انجام خواهد شد و مدارک مربوطه امضا می‌شوند. طارمی در ماه ژوئن ۲۰۲۴ در قراردادی آزاد به مدت دو سال و آپشن تمدید برای فصل سوم به اینتر خواهد پیوست.

پاسکواله گوارو دیگر خبرنگار ایتالیایی هم در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: «جلسه میان باشگاه اینتر و فدریکو پاستورلو به‌عنوان واسطه، امروز پس از چند ساعت تمام شد. توافق برای عقد قرارداد عملاً صورت گرفته و حتی ممکن است که به‌زودی اعلام رسمی شود. طارمی به‌عنوان بازیکن آزاد با اینتر قراردادی سه ساله با حقوق چهار میلیون یورو در سال می‌بندد. جلسه‌ای دیگر هم امروز میان اینتر و واسطه‌های مهدی طارمی برگزار شد. قرارداد نزدیک است». چندی پیش سایت sempreinter ایتالیا، هم خبر داده بود په په ماروتا رئیس باشگاه اینتر به شدت برای امضای قرارداد با ستاره ایرانی پورتو مهدی طارمی علاقه مند است و با این شریط باید منتظر درخشش ستاره محبوب فوتبال ایران در سری آ باشیم. 

نکته جالب اینکه طارمی 18 روز قبل در گفتگوی اختصاصی با برنامه فوتبال برتر و محمدحسین میثاقی در واکنش به سوالی که مجری فوتبال برتر از او درباره احتمال پیوستنش به اینتر پرسید، سکوت کرد اما حالا به نظر می‌رسد باید طارمی را بزودی با لباس تیم بزرگ فوتبال ایتالیا تماشا کنیم.

ویدیوی این بخش از مصاحبه را تماشا کنید:

برچسب ها
کد خبر : 1201
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار