loader
08:38
0
کد خبر : 5750

کولاک ادامه‌دار میلیونر ترک؛ رونمایی از تیم فوتبال جدید!

اختصاصی/ آجون ایلیجالی، مالک باشگاه هال‌سیتی انگلیس، حالا در فوتبال اسلوونی نیز سرمایه‌گذاری کرده است.

کولاک ادامه‌دار میلیونر ترک؛ رونمایی از تیم فوتبال جدید!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ آجون ایلیجالی، سرمایه‌دار ترکیه‌ای گرچه در ابتدا تمایل داشت تا سهام باشگاه الیمیپیا و یا مورا را خریداری کند ولی در نهایت  تصمیم گرفت تا سرمایه‌اش را در باشگاه ماریبور اسلوونی به کار بگیرد. او که سرمایه‌ای بیش از ۱۰۰ میلیون یورویی دارد، با حضور در شوی “Pod prečko” خبر سرمایه‌گذاری‌اش در فوتبال اسلوونی را تائید کرد.

بدین ترتیب با قاطعیت می‌توان گفت که باشگاه ماریبور یک شریک تجاری جدید دارد و آجون، بخشی از سرمایه‌اش را در این باشگاه به کار خواهد گرفت.

او در توضیح این موضوع گفت: « بعد از تحقیق درباره اینکه کدام باشگاه در اسلوونی برایمان مناسب‌تر از همه است، تصمیم گرفتیم تا به سراغ باشگاه ماریبور برویم. هفته گذشته در ماریبور بودم و واقعا این شهر و استادیومش و مدیران باشگاه را دوست داشتم.»

ایلیجالی که مالک باشگاه هال سیتی انگلیس هم هست، ادامه داد: « من برای باشگاه‌های دیگر هم احترام قائلم. مورا تیمی موفق است و الیمیپیا نام بزرگی در فوتبال اروپاست ولی ماریبور هم همینطور. در نهایت باید تصمیم بگیری. ما حدود دو ماه مشغول جستجو بودیم و الان باور دارم که روی پروژه صحیحی سرمایه‌گذاری کرده‍‌ایم.  تیمی با هواداران فوق‌العاده که در شهر بی‌نظیری واقع شده.»

در حال حاضر جزئیات بیشتری از این همکاری مالی منتشر نشده ولی انتظار می‌رود که در آینده‌ای نزدیک از این جزئیات رونمایی شود.  

برچسب ها
کد خبر : 5750
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار