loader
01:28
0
کد خبر : 8443

سرمربی آلبانی: شکست کرواسی مقابل اسپانیا یک اتفاق بود

سیلوینیو، سرمربی آلبانی می‌گوید تیمش پس از شکست مقابل ایتالیا در بازی مقابل کرواسی باید بهترین عملکرد ممکن را ارائه بدهد.

سرمربی آلبانی: شکست کرواسی مقابل اسپانیا یک اتفاق بود

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ تیم ملی آلبانی در بازی دوم از مرحله گروهی رقابت‌های یورو 2024 فرداشب باید به مصاف تیم ملی کرواسی برود.

آلبانی در اولین بازی‌اش در گروه B به مصاف ایتالیا رفت و با نتیجه 2-1 شکست خورد. سیلوینیو، سرمربی آلبانی، امیدوار است تیمش با فراموش کردن شکست در بازی اول مقابل کرواسی عملکرد مناسبی داشته باشد. او در نشست خبری گفت: تیم ما ۱۰۰ درصد برای بازی فردا آماده است. بعد از کنفرانس یک جلسه تمرینی داریم اما همانطور که می‌دانیم، وضعیت تیم خوب است.

بازی حیاتی برای آلبانی؟

اول از همه باید این مسابقات را به عنوان یک مزیت ببینیم. باید از شانس‌هایمان استفاده کنیم. گروه سختی است و امروز با کرواسی بازی داریم که یک تیم بسیار باکیفیت است.

بازی کرواسی و اسپانیا؟

من آن بازی را دیدم و آنالیزش کردم. کرواسی حتی با وجود شکست 3-0 هم عملکرد خوبی داشت. اگر آمار این مسابقه را بدون توجه به نتیجه ببینید، باور نمی‌کنید که کرواسی شکست خورده اما در این سطح از فوتبال، هر اتفاقی ممکن است بیفتد.

شکست مقابل ایتالیا؟

اینطور نیست که ما سعی نکردیم به ایتالیا حمله کنیم، بلکه آن‌ها به ما اجازه حمله ندادند. ایتالیا تیم قدرتمندی است اما ما تا سوت پایان در این بازی تلاش کردیم.

نیاز به تغییر سبک یا ذهنیت؟

غیر از 15 دقیقه اول مقابل ایتالیا، واقعاً خوب عمل کردیم. باید درک کنید که گروهی که در آن داریم فوق‌العاده گروه سختی است و بازیکنان بزرگی در این گروه حضور دارند. ما در مورد ایتالیا صحبت می‌کنیم؛ یکی از بهترین تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها.

تغییرات احتمالی مقابل کرواسی؟

هنوز نمی‌دانم که تغییراتی خواهیم داشت یا نه. امشب باید آخرین تمرین را تمام کنیم.  جلسه فنی را برگزار می‌کنیم و بعد تصمیم می‌گیریم. با این حال خوشحالم که تا این لحظه هیچ مصدومیتی نداشته‌ایم.

برچسب ها
کد خبر : 8443
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار