loader
20:25
0
کد خبر : 9146

سرمربی اسلواکی: باید از نقاط ضعف انگلیس استفاده کنیم

اسلواکی در مرحله یک هشتم نهایی یورو به مصاف یکی از مدعیان جام یعنی انگلیس می‌رود.

سرمربی اسلواکی: باید از نقاط ضعف انگلیس استفاده کنیم

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ اسلواکی در مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ با انگلیس دیدار می‌کند و فرانچسکو کالزونا سرمربی ایتالیایی این تیم، در نشست خبری پیش از مسابقه راجع به شرایط تیمش صحبت کرد.

جدال با انگلیس

وقتی آن‌ها به عنوان یک تیم نمایشی را ارائه می‌دهند جدال مقابل آن‌ها طاقت‌فرساست. ما باید شدیداً مراقب باشیم، آن‌ها یکی از بهترین لیست‌های حاضر در این جام را دارند. انگلیس از لحاظ تکنیکی و فیزیکی تیم فوق‌العاده‌ای است و برخی بازیکنان کلاس جهانی آن‌ها به دلیل تعدد بازیکنان باکیفیت در خانه هستند. ما باید از نقاط ضعف آن‌ها استفاده کنیم اما باید محتاط باشیم زیرا می‌توانند در هر لحظه‌ای به ما ضربه بزنند.

چالش پیش روی اسلواکی

ما باید ۱۰۰ درصد متمرکز باشیم و فقط به خودمان فکر کنیم. ما در بازی‌های قبلی اشتباهاتی را مرتکب شدیم و اجازه تکرار آن‌ها را نداریم. زیرا حریفی به قدرت انگلیس شما را مجازات می‌کند.

عملکرد لوبوتکا در این جام

او در این جام دو بار به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شده و یکی از پایه‌های تیم ما بوده است. او با بازیکنی کلاس جهانی چون جود بلینگام روبرو می‌شود اما لوبوتکا نیز یک بازیکن کلاس جهانی‌ست. او در دو سه سال اخیر عملکرد خوبی داشته و بازی‌های خوبی را ارائه داده و فکر می‌کنم فردا هم همینطور خواهد بود. اما ما باید همه بازی خوبی داشته باشیم و لوبوتکا نمی‌تواند به تنهایی کاری از پیش ببرد.

اسلواکی از ساعت ۱۹:۳۰ شنبه در گلسن‌کرشن به مصاف انگلیس خواهد رفت.

برچسب ها
کد خبر : 9146
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار