loader
16:39
0
کد خبر : 14202

سرمربی الاهلی: به پیروزی مقابل پرسپولیس خوشبین هستیم

ماتیاس یایسله سرمربی آلمانی و جوان الاهلی عربستان از آمادگی تیم خود برای تقابل با پرسپولیس گفت.

سرمربی الاهلی: به پیروزی مقابل پرسپولیس خوشبین هستیم

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ الاهلی عربستان نخستین رقیب پرسپولیس در فصل سخت لیگ نخبگان آسیا خواهد بود.

از ابتدای فصل گذشته، ماتیاس یایسله سرمربی آلمانی و جوان سالزبورگ که سابقه دو قهرمانی در لیگ اتریش را دارد، روی نیمکت الاهلی نشسته است. او امروز در نشست خبری پیش از بازی، از آمادگی تیمش برای جدال حساس با پرسپولیس گفت.

شروع لیگ نخبگان آسیا

از حضور در لیگ نخبگان آسیا هیجان‌زده هستیم و می‌خواهیم سه امتیاز اولین مسابقه رقابت‌ها را بگیریم. خوش‌بین هستیم و می‌دانیم به مصاف تیمی قدرتمند می‌رویم. بازی بسیار مهمی در پیش داریم و می‌خواهیم شروع خوبی در این رقابت‌ها داشته باشیم. ابتدای فصل است و انتظار دارم بازیکنانم شاداب و سرحال باشند. بازیکنان در این مقطع از سال کاملاً آماده هستند. اگر عاشق فوتبال باشید، دوست دارید سه یا چهار روز یک بار در این سطح بازی کنید. باید ببینیم چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. ترکیب خوبی در اختیار داریم و آماده مصاف‌های بعدی‌مان هستیم. تیم ما در سال گذشته در رقابت‌های آسیایی حضور نداشت اما حالا در آن حضور داریم و برای بازی با پرسپولیس برنامه خواهیم داشت.

تفاوت لیگ نخبگان با لیگ قهرمانان اروپا

مقایسه لیگ‌ها همیشه سخت است. لیگ عربستان پیشرفت زیادی کرده است. ما مشتاقانه منتظر حضور در لیگ نخبگان آسیا هستیم. من و فیرمینو در لیگ قهرمانان اروپا هم بازی کرده‌ایم، به‌ویژه فیرمینو که به قهرمانی اروپا رسید.

بازگشت الاهلی به مسابقات آسیایی 

همانطور که می‌دانید الاهلی فصل قبل در لیگ آسیا حضور نداشت و به همین خاطر خیلی امیدوار هستیم که در این دوره و این رقابت‌ها بتوانیم خودمان را نشان دهیم. برای من باعث افتخار است که در این رقابت‌ها حضور دارم و در بالاترین سطح تیم را هدایت می‌کنم.

برچسب ها
کد خبر : 14202
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار