loader
00:22
0
کد خبر : 9390

سرمربی رومانی: فوتبال رومانی در مسیر پیشرفت قرار دارد

سرمربی رومانی، حذف شدن از جام ملت‌های اروپا را پایان روند رشد تیمش نمی‌داند.

سرمربی رومانی: فوتبال رومانی در مسیر پیشرفت قرار دارد

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ رومانی که با صدرنشینی غیر منتظره در مرحله گروهی توانسته بود به مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ راه یابد، در نهایت به سدی به نام هلند برخورد کرد و از صعود به مراحل بالاتر باز ماند. سرمربی رومانی در مصاحبه پس از مسابقه روز سه شنبه، به خبرنگاران گفت:

امروز داستان زیبایی را که دو سال پیش آغاز کردیم، به پایان رساندیم. این داستان را در اینجا، در آلمان، به همراه هواداران تیم ملی ادامه دادیم. تیم تلاش فوق العاده‌ای کرد، اما کمی هم غمگین هستیم. ما چیز بیشتری می‌خواستیم، اما در کل تمام توان خود را گذاشتیم. از بازیکنانم، هواداران و رومانیایی‌های سراسر جهان که از ما حمایت کردند، تشکر می‌کنم.

رومانیایی‌ها باید به خودشان ایمان داشته باشند. اگر این کار را انجام دهند، می‌توانند چیزهای خارق العاده‌ای خلق کنند. آن‌ها باید نسل‌های جدید را توسعه و پرورش دهند. آن‌ها باید از این پسران الهام بگیرند و آن‌ها را الگوی خود قرار دهند، زیرا همه توان خود را به کار گرفتند. این‌ها درس‌هایی است که می‌توانیم از آن استفاده کنیم. این پیوند بین مردم رومانی و تیم ملی، می‌تواند یک آغاز جدید باشد.

برچسب ها
کد خبر : 9390
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار