loader
01:55
0
کد خبر : 8857

سرمربی صربستان: با شکست دانمارک راهی مرحله بعد خواهیم شد

سرمربی صربستان، بازی پیش رو را مهم‌ترین بازی تیمش در مرحله گروهی توصیف کرده است.

سرمربی صربستان: با شکست دانمارک راهی مرحله بعد خواهیم شد

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ دراگان استویکوویچ در نشست خبری قبل از بازی روز سه شنبه صربستان - دانمارک، از سختی کار تیمش مقابل حریفی قدرتمند گفت. 

به طور کلی، ما در حال بررسی تمام جوانب احتمالی ترکیب تیم هستیم. اینکه با یک یا دو مهاجم حمله کنیم را مد نظر قرار خواهیم داد. آنچه مسلم است، این است که سعی می‌کنیم تا حد ممکن هوشمندانه بازی کنیم. فردا یک جشنواره‌ فوتبالی خواهد بود و همه ما باید نسبت به آن بسیار خوش‌بین باشیم.

دانمارک تیم بسیار قدرتمندی است. آن‌ها بازیکنان فوق‌العاده‌ای دارند. آن‌ها حریف بسیار سختی هستند. در دو بازی‌شان بردی کسب نکرده‌اند ولی همچنین شکست نخورده‌اند. این بدان معناست که آن‌ها تیمی سازمان‌یافته هستند که در زمین فداکاری زیادی می‌کنند. بازی خیلی سختی خواهد بود، اما حالا وقت تغییر است. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بازی خوبی انجام دهیم.
هیچکس نمی‌تواند انکار کند که بازیکنان تمام تلاش خود را برای کسب بهترین نتیجه انجام می‌دهند. بدیهی است، یورو بهترین تیم‌ها و سطح بسیار بالایی از فوتبال را دارد. این مهم‌ترین بازی ما در گروه است، زیرا این بازی سرنوشت ما را در این تورنمنت رقم می‌زند.

کریستین اریکسن؟

مطمئناً، او در دوران حرفه‌ای خود درخشیده است. من واقعاً خوشحالم که او اینجا است، که بازی می‌کند. دوست دارم اریکسن را روی نیمکت ببینم چون بازیکن بسیار خطرناکی است و می‌داند با توپ چه کند. او ضربات دقیق و شوت‌های قدرتمندی می‌زند. اگر در ترکیب اصلی قرار بگیرد، باید به خوبی حواس‌مان به او باشد. 

برچسب ها
کد خبر : 8857
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار