loader
03:44
1
کد خبر : 1762

سرمربی قطر: بازی بسیار سختی با ایران داریم

سرمربی تیم ملی فوتبال قطر دیدار نیمه نهایی با ایران در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ را سخت و دشوار توصیف کرد.

سرمربی قطر: بازی بسیار سختی با ایران داریم

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، مارکس لوپز، سرمربی اسپانیایی تیم ملی قطر درباره پیروزی تیمش برابر ازبکستان در ضربات پنالتی و صعود به نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا گفت: در این بازی عملکرد خوبی داشتیم و از سطح فنی بازیکنانم راضی هستم.  این پیروزی و صعود را به همه قطری‌ها تبریک می‌گویم و از هواداران می‌خواهم در  بازی آینده با ایران نیز همچنان از ما حمایت کنند.

لوپز ادامه داد: بازی با ازبکستان آسان نبود و در ضربات پنالتی هم به دست آوردن پیروزی سخت است. از نوع بازی تیم در این بازی رضایت دارم و باید با همین تمرکز و جاه‌طلبی به مسیرمان در جام ملت‌های آسیا 2023 ادامه دهیم.

این مربی درباره توانمندی‌اش برای هدایت کردن تیم ملی فوتبال قطر به نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا 2023 با وجود اینکه در روزهای کم باقی مانده به مسابقات سرمربی این تیم شد، گفت: این یک موفقیت بزرگ است اما کارمان هنوز به پایان نرسیده و دو مسابقه دیگر تا دومین قهرمانی متوالی پیش‌رو داریم. بازی بعدی‌مان با ایران بسیار سخت خواهد بود. به بازیکنان پس از بازی سخت با ازبکستان استراحت کوتاهی می‌دهم تا آماده بازی با ایران شوند.

ایران و قطر ساعت 18:30 چهارشنبه 18 بهمن در مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف هم خواهند رفت. در دیگر بازی این مرحله اردن با کره‌جنوبی روبرو خواهد شد.

برچسب ها
کد خبر : 1762
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران
کاربر میهمان

رضا - 7 ماه پیش

عزیزم بیا که منتظرت هستیم ، الهی دور اون سر کچل تو برم من برات دوتا گذاشتیم کنار ببین چطوری اون کله کچلت سرخ و سفید بشه
0 0
پربازدیدترین اخبار