loader
12:23
0
کد خبر : 9044

سرنوشت متفاوت علیرضا و آرنه اسلوت از استانبول تا بندر لیورپول

اختصاصی/ کاپیتان تیم ملی ایران پس از سه فصل حضور در فاینورد به عنوان بازیکن آزاد با این باشگاه قدیمی خداحافظی کرد.

سرنوشت متفاوت علیرضا و آرنه اسلوت از استانبول تا بندر لیورپول

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ علیرضا جهانبخش پس از سه فصل حضور در فاینورد از این تیم جدا می‌شود. این مهاجم ۳۰ ساله پیش از این با مدیران باشگاه فاینورد برای تمدید قراردادش مذاکره کرد اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و حالا «صباح» ترکیه گزارش می‌دهد که او در رادار بشیکتاش قرار دارد. مدتی قبل بود که مدیربرنامه جهانبخش اعلام کرد هیچ توافقی با فاینورد برسر قرارداد جدید صورت نگرفته است.

جهانبخش در حالی فاینورد را ترک می‌کند که در سال آخر حضورش در این تیم بخش مهمی از فصل را به دلیل مصدومیت همسترینگ، کشاله ران و همچنین حضور در رقابت‌های ملی از دست داد. این مهاجم ملی‌پوش ایرانی در روزهایی که قراردادش به پایان می‌رسید گفته بود که در حال مذاکره برای ماندن طولانی‌تر در دی‌کویپ است: «ایجنت من در حال مذاکره با فاینورد است. دوست دارم در اروپا بمان، چون خودم را از نظر روحی و جسمی در بالاتری سطح بازی می‌بینم.»

اما براساس آخرین گزارش‌ها از ترکیه، اکنون به نظر می‌رسد او به بشیکتاش نزدیک باشد. این وینگر باتجربه احتمالا بزودی پیشنهای از سوی این باشگاه مطرح ترکیه‌ای به طور رسمی بگیرد، جایی که جیووانی فن برونکهوست در فصل آینده در راس آن حضور خواهد داشت.

علیرضا همزمان با آرنه اسلوت به فاینورد آمد و اکنون همزمان با این مربی که به لیورپول پیوسته، از فاینورد جدا می‌شود. جهانبخش در دوسال اول حضورش یک بازیکن کاملا موثر و آماده بود اما فصل گذشته به دلیل مصدومیت‌های پیاپی و همچنین حضور در اردوی تیم ملی زمانی به یک بازیکن جانشین تبدیل شد. او در مجموع ۲۳ بازی انجام داد و ۱گل و دو پاس گل را به ثبت رساند.

 

 

برچسب ها
کد خبر : 9044
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار