loader
15:02
0
کد خبر : 11705

سریال مدافع مراکشی و پرسپولیس ادامه دارد؛ یحیی نمی‌خواهد به روسیه برگردد

اختصاصی/ بعد از گذشت چند روز، هنوز نام مدافع چپ مراکشی برای جانشینی عبدالکریم حسن شنیده می‌شود و باید دید سرانجام ماجرای او و پرسپولیس به کجا خواهد رسید.

سریال مدافع مراکشی و پرسپولیس ادامه دارد؛ یحیی نمی‌خواهد به روسیه برگردد

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، امروز برخی از رسانه‌های ایرانی خبر دادند یحیی عطیه‌الله مدافع چپ ملی‌پوش و مراکشی نزدیکتر از هر زمان دیگری به پرسپولیس نزدیک است. درآخرین خبری که درباره سرنوشت مذاکرات پرسپولیس و عطیه‌الله منتشر شده، آمده است که پرسپولیس به توافق با سوچی روسیه نزدیک شده و ایجنت این بازیکن قول مساعد داده تا او را به ایران بیاورد.

حذف رقیبان

درباره عطیه‌الله اما آخرین اخبار حاکی است که الاهلی مصر و مارسل کوهلر سرمربی سوئیسی این تیم که بشدت اصرار به جذب این بازیکن داشت در نهایت با توجه به مبلغ درخواستی بالای سوچی از این خرید منصرف شده و به گزینه‌های دیگر فکر می‌کنند. ازسوی دیگر این مدافع چپ ۲۸ ساله مراکشی مدتی قبل تمرینات سوچی را به دلیل آنچه مشکلات خانوادگی عنوان کرده ترک، و حالا از این باشگاه خبر می‌رسد که عطیه‌الله قصد بازگشت به تیم روسی ندارد.

با توجه به اینکه الاهلی مهمترین مشتری عطیه‌الله از خرید او منصرف شده و سوچی و یحیی برای ادامه همکاری تمایلی ندارند، به نظر می‌رسد پرسپولیس واقعا به جذب مدافع چپ خارجی نزدیک شده است. درحالی که این روزها و بعد از جدایی عبدالکریم حسن، برخی بازیکنان از جمله وحید امیری با تجربه و یا برخی از بازیکنان جوان در پست دفاع چپ بازی کرده‌اند و باید دید در نهایت آیا پرسپولیس فصل را با دفاع چپ خارجی شروع می‌کند یا گاریدو در نهایت با وحید و چند بازیکن جوان حاضر در ترکیب ادامه خواهد داد.

موضوع مهم اما اینجاست که پرسپولیس هزینه بالایی برای جذب عطیه‌الله پرداخت خواهد کرد. بازیکنی که ترنسفرمارکت ۲ میلیون یورو او را ارزشگذاری کرده است. گفته می‌شد سوچی در مقابل پیشنهاد الاهلی و پرسپولیس مبلغ دو میلیون یورو را برای آزادسازی این بازیکن اعلام کرده و بعید است پرسپولیس خیلی زیاد بتواند از باشگاه روسی تخفیف بگیرد. این در حالی است که پس از جدایی مهدی عبدی، این تیم احتمالا باید یک مهاجم دیگر را هم جذب کند. مهاجمی که بتواند خط حمله این تیم را برای حضور در لیگ نخبگان به طرز قابل توجهی تقویت کند. هرچند پرسپولیس و گاریدو این روزها بخش عمده‌ای از تمرکزشان رروی ترمیم و ساخت بخش دفاعی تیم است.

برچسب ها
کد خبر : 11705
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار