loader
22:28
0
کد خبر : 14083

سعید دقیقی: امروز سخت‌ترین روز زندگی‌ام بود!

سرمربی شمس‌آذر قزوین می‌گوید وقفه‌های VAR در بازی امروز مقابل استقلال خوزستان باعث شد فشار زیادی روی او ایجاد شود و سخت‌ترین روز زندگی‌اش را پشت سر بگذارد!

سعید دقیقی: امروز سخت‌ترین روز زندگی‌ام بود!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، سعید دقیقی، سرمربی شمس‌آذر پس از بازی سخت و هیجان‌انگیز مقابل استقلال خوزستان در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و درباره شرایط تیمش صحبت کرد. او روند کلی شمس‌آذر را امیدوارکننده دانست و به مسائل مختلفی که در کسب نتیجه تساوی در این بازی تأثیرگذار بود، اشاره کرد.

دقیقی در ابتدای صحبت‌هایش گفت: “بازی پر از استرس و فشار بود و صحنه‌های جالب فوتبالی داشت اما درنهایت نتیجه مساوی شد. در نیمه اول کاملا مسلط بودیم و روی یک اشتباه در فاز تهاجمی گل خوردیم. سعی کردیم به بازی برگردیم و اعتقادم این است که می‌توانستیم در نیمه اول برنده بازی باشیم.”

او ادامه داد: “در نیمه دوم هم روی بازی تسلط داشتیم و به گل رسیدیم اما VAR گل ما را مردود اعلام کرد. در شرایطی که باید به گل‌های بعدی می‌رسیدیم دوباره گل خوردیم. تیم جوانی داریم و بازیکنان باید قدر فرصت‌هایی که مربی به آنها می‌دهد را بدانند. با این حال خدا را شکر می‌کنیم.”

دقیقی درباره وقفه‌های طولانی که در مسابقه ایجاد شد، گفت: “نمی‌خواهم کسی را زیر سوال ببرم و احترام زیادی برای تمامی ارکان داریم بابت به‌ کارگیری VAR؛ اما این مسئله روی سلامتی تأثیر دارد. این همه توقف روی هر صحنه خوب نیست و امروز یکی از سخت‌ترین روزهای زندگی‌ام بود. فشار مضاعفی روی من آمد.”

او در واکنش به گل‌های دقایق پایانی که تیمش دریافت کرده و میانگین سنی پایین تیم گفت: “مقابل تیمی که بسته بازی می‌کند، فوتبال ما Highpress است و باید از کناره‌ها کار کنیم. به اندازه‌ای تلاش کردیم و کیفیت داشتیم که برنده باشیم و اگر استقلال خوزستان به موقعیتی رسید، به خاطر مسائل تاکتیکی نبود و بازیکنان خارجی آن‌ها مؤثر بودند.”

دقیقی همچنین در واکنش به امتیازات از دست رفته تیمش و سخت‌تر شدن کار شمس‌آذر گفت: “این سوال منطقی نیست و نباید از الان فانوس به دست باشیم. تیم ما شایسته و با کیفیت است و با وجود اینکه ۷۰ درصد تیم رفته، همچنان بازی باکیفیتی را نشان می‌دهیم.”

او در ادامه به جدایی پرتعداد بازیکنان و خالی شدن نیمکت تیمش اشاره کرد و گفت: “در سازمان دفاعی موقعیتی به حریف ندادیم و روی اشتباهات آن‌ها فرصت دادیم. ده برابر آن‌ها کرنر داشتیم و از نظر تاکتیکی تیم برتر بودیم. اگر برگشتم، برای رفع بحران بوده و کسی نباید بگوید تیم می‌افتد. نسبت به شرایطی که داشتیم، حداقل شایسته ۴ امتیاز از ۴ بازی بودیم.”

دقیقی در انتها درباره شرایط بدنی تیمش گفت: “در فصل مسابقات نمی‌توان فشار زیادی آورد، اما امیدواریم در ادامه شرایط بهبود یابد.”

برچسب ها
کد خبر : 14083
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار