loader
10:21
0
کد خبر : 3628

سلطنت لالیگا در لیگ قهرمانان اروپا؛ جولان ماتادورها در قاره سبز!

اختصاصی / بارسلونا، اتلتیکو و رئال مادرید سه نماینده لالیگا به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافتند و دو تیم از انگلیس (سیتی و آرسنال)، دو تیم از آلمان (بایرن و دورتموند) و یک تیم از فرانسه (پاری سن ژرمن) در دور بعد این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.

سلطنت لالیگا در لیگ قهرمانان اروپا؛ جولان ماتادورها در قاره سبز!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ لالیگا با داشتن سه نماینده، سلطان بی چون و چرای مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپاست. هیچ لیگ دیگری به اندازه فوتبال اسپانیا در این مرحله نماینده نخواهد داشت. بارسلونا، اتلتیکومادرید و رئال مادرید حالا در جمع ۸ تیم برتر اروپا هستند و برای کسب سهمیه حضور در بازی‌های نیمه نهایی مبارزه خواهند کرد.

با اتمام بازی‌های مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا، حالا تکلیف تیم‌های صعود کننده به دور بعد مشخص شده است: لالیگای اسپانیا در دور یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا سه نماینده (بارسلونا، اتلتیکومادرید و رئال مادرید) دارد و لیگ برتر انگلیس و بوندس لیگا با دو نماینده (آرسنال و منچستر سیتی) و (بوروسیا دورتموند و بایرن مونیخ) و لیگ فرانسه با یک نماینده (پاری سن ژرمن) دیگر لیگ‌هایی هستند که نمایندگانی در دور بعدی معتبرترین تورنمنت اروپایی دارند و ایتالیا نماینده‌ای در این مرحله نخواهد داشت.

رئال مادرید با ۱۴ سابقه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا با ۵ قهرمانی اروپایی و اتلتیکو بدون سابقه قهرمانی و با سه نایب قهرمانی در سال‌های ۱۹۷۴، ۲۰۱۴ و ۲۰۱۶ جزو تیم‌های پرافتخارات اسپانیایی در این رقابت‌ها هستند.

برچسب ها
کد خبر : 3628
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار