loader
04:00
1
کد خبر : 2270

رونمایی از هویت خروجی‌ها؛ کدام 3 بازیکن از پرسپولیس جدا می‌شوند؟

در روزهای اخیر اخباری مستقیم و غیرمستقیم از باشگاه پرسپولیس بیرون آمده که حاکی است با نظر اوسمار ویرا سرمربی برزیلی سه بازیکن از تیم جدا می شوند.

رونمایی از هویت خروجی‌ها؛ کدام 3 بازیکن از پرسپولیس جدا می‌شوند؟

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، بعد از انتشار اخباری پیرامون جدایی محتمل سه بازیکن از لیست کنونی پرسپولیس، گمانه زنی ها در این ارتباط آغاز شده که کدام بازیکنان قرار است در نیم فصل دوم از پرسپولیس جدا شوند.

شماره ۱

صحبت از نبیل باهویی مهاجم سوئدی خط حمله پرسپولیس است. بازیکنی که گفته می شود که بزرگترین مانع جدایی اش از پرسپولیس مسایل مالی است. مهاجمی که با هدف حل مشکل گلزنی و تقویت خط آتش به پرسپولیس پیوست اما در ۷ مسابقه لیگ برتر و سه بازی لیگ قهرمانان آسیا او آمار یک گل و یک پاس گل را به نام خودش ثبت کرد. آماری که قطعا برای هواداران باشگاه راضی کننده نبوده است. گفته می شود یکی از سه بازیکنی که جدا می شوند نبیل باهویی است و احتمالا توافق مالی منجر به هرچه سریعتر رخ دادن این اتفاق خواهد شد.

شماره ۲

اما همانطور که در برخی از رسانه ها آمده بود بیشتر جدایی ها گویا قرار است در خط دفاعی انجام شود. جایی که گفته می شود از بین علی نعمتی و فرشاد فرجی یک کدام ممکن است تیم را ترک کنند. هرچند تا الان هردوبازیکن تصمیم به جدایی ندارند و به باشگاه گفته اند می‌خواهند بمانند.

شماره ۳

اما سومین بازیکنی که قصد جدایی دارد نامش وحدت هنانوف است. بازیکن جوانی که در پرسپولیس کمتر شانس بازی پیدا کرد اما در رقابت های جام ملت های آسیا در ترکیب تاجیکستان درخشید و یکی از بهترین بازیکنان تورنمنت بود. وحدت با توجه به بازیهای درخشانی که انجام داد مورد توجه تیم اف سی سئول کره قرار گرفته است. با توجه به اینکه شش ماه از قراردادش با پرسپولیس باقی مانده باشگاه قصد دارد از این ترنسفر مبلغ قابل توجهی را به دست بیاورد و بتواند مهدی تیکدری مدافع راست گل گهر که مدنظر استقلال هم بود را به خدمت بگیرد.

برچسب ها
کد خبر : 2270
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران
کاربر میهمان

رضا از شیراز - 7 ماه پیش

بنطرم نبیل باهویی صد درصد باید بره متاسفانه زاهدی هم گره گشا نیس و اگر گزینه گلزنی بیاد اونم باید بره بین فرجی و نعمتی میشه شیروخط انداخت ولی نعمتی تو اکثر بازیها بوده گرچه پنالتی های مفتی هم داده فرجی هم همش نیمکت نشین بوده پرسپولیس یه لوکادیا یا فرشادپیوس گل زن مادر زاد و بازیکن محوطه ۶قدم باش
0 0
پربازدیدترین اخبار