loader
08:39
2
کد خبر : 857

سوزوکی یک تنه علیه ستاره‌های ژاپن!

دروازه‌بان ژاپن با عملکرد ضعیفی که در دو بازی سامورایی‌ها در جام ملت‌های قطر داشته، حالا حسابی معادلات را در جام هجدهم بهم ریخته است.

سوزوکی یک تنه علیه ستاره‌های ژاپن!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ زیون سوزوکی، دروازه‌بان تیم ملی ژاپن در دومین بازی پیاپی با اشتباه بزرگی که در دفع توپ داشت موجب گل خوردن ژاپن در جدال برابر عراق شد و عملکرد ضعیفی در جام ملت‌های آسیا به نمایش گذاشت.

در بازی اول زیون سوزوکی روی هر دو گل ویتنام تاثیر مستقیم داشت، روی گل اول با خروج همراه با تردید فضای خالی را پشت سرش ایجاد کرد و توپ به گل تبدیل شد، دومین گل ویتنام هم با اشتباه بزرگ و مستقیم این دروازه‌بان در دو ضرب کردن توپ رقم خورد.

در بازی با عراق بازهم دفع اشتباه این دروازه‌بان باعث شد تا ایمن حسین دروازه ژاپن را باز کند و سامورایی‌ها با شکست دور از انتظار برابر عراق، تمام معادلات در جام هجدهم به این ترتیب بهم خورد. روی این صحنه، ارسال نه چندان بلند در محوطه جریمه، با مشت بی دقت سوزوکی همراه شد تا توپ به جای رفتن به کرنر، روی سر مهاجم باتجربه عراق فرود بیاید و نتیجه چیزی جز لرزش تور دروازه سامورایی‌ها نباشد!

ژاپنی‌ها تیم قدرتمند و یک‌دستی را در اختیار دارند و در بازی ویتنام اشتباهات سوزوکی را خیلی سریع‌ جبران کردند اما مقابل تیم با انگیزه و قدرتمند‌تر عراق موفق به تکرار سناریوی قبلی نشدند.

زیون سوزوکی در دو مسابقه تا این لحظه چهار گل دریافت کرده تا ژاپن در بین تیم‌های مدعی ضعیف‌ترین خط دفاعی را در اختیار داشته باشد.

برچسب ها
کد خبر : 857
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران
کاربر میهمان

LUFFY1 - 8 ماه پیش

کاش ژاپن نمیباخت من عاشق تیم عراق هستم امید وارم که قهرمان. بشن
-2 0
کاربر میهمان

مسعود بهنود - 8 ماه پیش

بازیکنان عراق با جونشون جنگیدند و بردند این برد حق این بازیکنان جان فدا بود
-1 0
پربازدیدترین اخبار