loader
17:26
0
کد خبر : 7073

سوپرگل‌هایی که گم شدند؛ شوت 70 متری امین و قیچی سعید!

اختصاصی/ حساسیت رقابت کورس قهرمانی میان دو رقیب قدیمی باعث شد که گلهای زیبای به ثمر رسیده در دیگر مسابقات کمتر به چشم بیاید.

سوپرگل‌هایی که گم شدند؛ شوت 70 متری امین و قیچی سعید!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، در حالی که همه حواس‌ها به دو بازی حساس استقلال در قائمشهر و پرسپولیس در آزادی بود اما بازی های جذاب دیگری در این هفته از لیگ برتر برگزار شد و گل‌های بسیار حساس و البته بسیار زیبایی هم رد و بد شد. گلهایی که زیر رقابت سنگین قهرمانی سرخ و آبی دیده نشدند و شاید اگر در شرایطی غیر از این به ثمر رسیده بودند بمراتب بیش از این مورد توجه قرار می گرفتند.

آکروباتیک سعید

سعید سحرخیزان مهاجم جوان گل گهر یکی از زیباترین گل‌های هفته را با یک حرکت آکروباتیک به ثمر رساند. دقیقه ۱۸ بازی گل گهر برابر آلومینیوم، سحرخیزان توپ ارسالی روی دروازه که با ضربه سر تغییر جهت داده بود را با یک برگردان محکم به تور دروازه چسباند. این یکی از زیباترین گلهای هفته بیست و هشتم بود.

ضربه هفتاد متری

دقیقه ۹۰ بازی تیم های آلومینیوم اراک و گل گهر، که مسابقه‌ای پرگل و جذاب بود محمد امین کاظمیان بازیکن آلومینیوم توپی را که در زمین خودی گرفته بود کمی جلوتر آورد و در حالی که دروازه بان گل گهر از دروازه خارج شده بود از حدود هفتاد متری و از روی خط دایره وسط زمین با یک شوت محکم دروازه را هدف گرفت. ضربه او به زیبایی وارد دروازه شد.

سوپرگل رامین

رامین رضاییان ستاره ملی‌پوش سپاهان یکی دیگراز گل های زیبای این هفته را به ثمر رساند. در دقیقه ۳۶ بازی تیم های سپاهان و هوادار، رامین رضاییان که یک پاس گل به شهریارمغانلو داده بود صاحب یک موقعیت از پشت محوطه جریمه شد و با یک ضربه پای راست جالب از فاصله دور توپ را به گوشه دروازه چسباند.

ضربه سر موسی

هرچند سه گل سحرخیزان، کاظمیان و رضاییان زیباترین گل های هفته بودند اما ضربه سر موسی کولیبالی در بازی تیم های فولاد برابر ذوب آهن نیز یکی از گلهای مهم و زیبا بود. سانتر ساسان انصاری از روی نقطه کرنر را کولیبالی با یک ضربه سر زیبا به درون دروازه فرستاد.

 

برچسب ها
کد خبر : 7073
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار