loader
15:18
0
کد خبر : 5968

سپاهان - استقلال خوزستان؛ کار سخت اهوازی‌ها در اصفهان

سپاهان و استقلال خوزستان در حالی در اصفهان به مصاف یکدیگر می‌روند که آبی‌های اهوازی برای بقا در لیگ برتر به پیروزی در این بازی احتیاج دارند.

سپاهان - استقلال خوزستان؛ کار سخت اهوازی‌ها در اصفهان

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ از هفته بیست و ششم لیگ برتر، سپاهان در اصفهان میزبان استقلال خوزستان خواهد بود؛ دیداری که در بازی رفت و در اهواز با نتیجه ۳ بر ۱ به سود طلایی‌پوشان اصفهانی به اتمام رسید.

مورایس و شاگردانش پس از متوقف کردن پرسپولیس در آزادی، باید به فکر برد در بازی‌های پیش روی خود باشند تا در صورت توقف دو تیم بالای جدول، بتوانند از فرصت نهایت بهره را ببرند. بر همین اساس آن‌ها امروز در جدال با رده پانزدهمی خود، به چیزی جز پیروزی نمی‌اندیشند و باید دید موفق به تکرار نتیجه بازی رفت برابر شاگردان پورموسوی خواهند شد یا خیر.

در سمت مقابل آبی‌های اهوازی جزو تیم‌هایی هستند که برای بقا در لیگ برتر می‌جنگند و نتیجه هر مسابقه می‌تواند برای آنها بسیار تعیین‌کننده باشد. به همین جهت قطعاً استقلال خوزستان نسبت به بازی رفت، حریف سرسخت‌تری برای مورایس و تیمش محسوب می‌شود. 

دو تیم ۱۳ بار در لیگ برتر مقابل یکدیگر صف‌آرایی کرده‌اند که سهم طلایی‌پوشان کسب ۸ برد بوده و استقلال خوزستان فقط یک بار به پیروزی رسیده است؛ بردی که به شش سال گذشته در شهر اهواز برمی‌گردد. در واقع آبی‌ها در اصفهان هیچگاه برنده نشده‌اند و اکنون امیدوارند در جدال امروز موفق به طلسم‌شکنی شوند.

هفته گذشته سپاهان در تهران مقابل پرسپولیس به تساوی بدون گل رسید و استقلال خوزستان در اهواز مقابل ملوان به تساوی یک بر یک دست یافت. همچنین گفتنی است سپاهان با ۴۶ امتیاز سوم است و استقلال خوزستان با ۲۱ امتیاز در رده پانزدهم جای دارد.

برچسب ها
کد خبر : 5968
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار