loader
11:35
0
کد خبر : 7409

سپاهان - شمس آذر؛ بلند پروازی بزرگ دقیقی در آخرین هفته

برد در بازی امروز مقابل شمس آذر تاثیری در وضعیت سپاهان در جدول نخواهد داشت اما شمس آذر با برد در این دیدار می‌تواند با یک پله صعود در رده چهارم جدول قرار بگیرد.

سپاهان - شمس آذر؛ بلند پروازی بزرگ دقیقی در آخرین هفته

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ سپاهان که در چند هفته مانده به پایان لیگ برتر هم قید قهرمانی را زد هم نایب قهرمانی، امروز در دیداری کاملا تشریفاتی به مصاف شمس آذرخواهد رفت. این بازی در دور رفت و در قزوین با برتری یک بر صفر شاگردان سعید دقیقی به پایان رسید تا یکی از دیدارهایی باشد که ترمز قهرمانی سپاهان را کشید.

حالا شاگردان مورایس در شرایطی میزبان شمس آذر هستند که بازی برای آنها کاملا تشریفاتی محسوب می‌شود. برد یا باخت طلایی پوشان تغییری در رتبه سوم این تیم ایجاد نخواهد کرد و شاید تنها انگیزه شاگردان ژوزه مورایس، گرفتن انتقام باخت در بازی رفت باشد.

در آن سوی میدان اما شمس آذر انگیزه مهمی برای برد دارد. این تیم که در اولین حضورش در لیگ برتر نتایج فوق‌العاده‌ای کسب کرده این شانس را دارد تا با پیروزی مقابل سپاهان و نتیجه نگرفتن ملوان صاحب رتبه پنجم جدول شود و پس از چهار تیم مدعی ایران قرار بگیرد.

کسب این عنوان برای شاگردان دقیقی  که اولین فصل حضور خود در لیگ برتر را پشت سر می‌گذارند، بسیار ارزشمند است. هر چند که اگر سه امتیاز کسر شده این تیم برگردانده می‌شد، شاگردان دقیقی الان در رتبه پنجم حضور داشتند.

در حال حاضر سپاهان با ۵۴ امتیاز سوم است و شمس آذر با ۳۹ امتیاز در رده ششم قرار دارد.

برچسب ها
کد خبر : 7409
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار