loader
03:29
0
کد خبر : 4693

سپاهان - نساجی؛ تلاش بحران‌زده‌ها برای فرار از روزهای سیاه

دو تیم سپاهان و نساجی در حالی مقابل یکدیگر قرار می گیرند که هر دو تیم شرایط بحرانی را سپری می‌کنند.

سپاهان - نساجی؛ تلاش بحران‌زده‌ها برای فرار از روزهای سیاه

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ سپاهان و نساجی در حالی از ساعت 17:50 دقیقه امروز مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند که هر دو تیم شرایط بحرانی را سپری می‌کنند. سپاهان هفته گذشته مقابل تیم ته جدولی صنعت نفت شکست خورد تا شرایط ژوزه مورایس پرتغالی در این تیم سخت‌تر از همیشه شود. زردپوشان اصفهانی در 9 هفته اخیر 6 شکست، 2 پیروزی و یک تساوی به دست آوردند که  ضعیف‌ترین‌ نتایج آنها در سال‌های اخیر بوده است. 

شاگردان مورایس در رده چهارم جدول قرار دارند اما با توجه به شکست مقابل صنعت نفت به نوعی از کورس رقابت با استقلال و پرسپولیس جا ماندند و حالا می خواهند با پیروزی مقابل نساجی دوباره به روند مطلوبشان برگردند. سپاهان در این فصل با چالش‌های بسیار زیادی مواجه بوده؛ از اصلاح قرارداد ۶ بازیکن این تیم تا ۴ امتیاز کسر شده کمیته انضباطی که البته از سوی کمیته استیناف به آنها بازگردانده شد! این تیم پرستاره در ۲۱ مسابقه، ۷ بار شکست خورده؛ هر چند فاصله ۸ امتیازی با صدر جدول به معنای از دست رفتن قهرمانی نیست اما دیگر کسی سپاهان را مدعی اول قهرمانی نمی‌داند و تیمی که فصل را با اقتدار شروع کرد حالا منتظر این است که استقلال و پرسپولیس و حتی تراکتور بلغزند تا به صدر جدول برسد.

۷ شکست در ۲۱ بازی باعث از بین رفتن آمار‌های فصل اخیر هم شده است. این تیم در ۵ فصل اخیر مسابقات لیگ برتر هرگز به این تعداد باخت نداشته و با وجود ارائه فوتبال هجومی و مالکانه بیشترین شکست را در فصول اخیر در این فصل تجربه کرده؛ هر چند هنوز هم تا پایان فصل بازی‌های زیادی باقی‌مانده و ممکن است تعداتد این شکست‌ها بیشتر هم بشود.

در طرف مقابل نساجی قائمشهر با ساکت الهامی اصلا حال و روز خوبی ندارد. آنها که در فصل اخیر سه سرمربی را در تیم خود دیدند، در حال حاضر در انتهای جدول قرار دارند و کارشان برای بقا بسیار سخت است. نساجی هفته پیش در خانه مقابل ملوان در حالی شکست خورد که هواداران این تیم برای حمایت از تیم محبوب خود به استادیوم رفته بودند اما نتوانستند تیم مهدی تارتار را شکست دهند و دست خالی زمین بازی را ترک کردند. آنها حالا کار سختی در اصفهان دارند و سپاهان زخم خورده برای جبران شکست مقابل صنعت‌نفت به میدان می‌آید و اگر نتوانند از این بازی دست پر خارج شوند کارشان برای بقا سخت خواهد شد. نساجی در ادامه لیگ باید مقابل پرسپولیس، تراکتور و استقلال قرار بگیرد که بازی‌های سختی برای شاگردان ساکت الهامی خواهد بود.

گفتنی است بازی رفت دو تیم در قائمشهر با تساوی 1-1 دو تیم به پایان رسید.

برچسب ها
کد خبر : 4693
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار