loader
21:26
0
کد خبر : 13363

سپاهان ۱ - 0 شمس‌آذر؛ طلایی‌پوشان با 9 امتیاز کامل به تعطیلات رفتند!

شاگردان ژوزه مورایس موفق شدند در اراک ضمن کسب سومین سه امتیاز متوالی برای اولین مرتبه دروازه خود را هم بسته نگه دارند.

سپاهان ۱ - 0 شمس‌آذر؛ طلایی‌پوشان با 9 امتیاز کامل به تعطیلات رفتند!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ دو تیم سپاهان اصفهان و شمس‌آذر قزوین از ساعت 19:15 در ورزشگاه امام خمینی اراک و با قضاوت علی‌اصغر مومنی کار خود را آغاز کردند. اتفاق ویژه این مسابقه، استفاده از تکنولوژی (VAR) بود تا برای اولین‌بار در تاریخ لیگ برتر، یک مسابقه تیم سپاهان با استفاده از این تکنولوژی به انجام برسد. البته که فصل گذشته، طلایی‌پوشان در شرایطی در فینال جام حذفی حضور یافتند که از تکنولوژی کمک‌داور ویدئویی استفاده شد و حالا نوبت به برگزاری مسابقه سپاهان با استفاده از (VAR) در لیگ برتر رسید.

طلایی‌پوشان اصفهانی مطابق انتظار، بازی را تهاجمی آغاز کردند و در دقیقه 8، فرصت خوبی نصیب شاگردان ژوزه مورایس شد تا بتوانند روی پاس کاوه رضایی به گل برسند، اما ناهماهنگی محمدمهدی محبی و رضا شکاری و در نهایت ضربه بد شکاری، منجر به‌دست رفتن نخستین موقعیت سپاهان در مسابقه امشب شد. بعد از این موقعیت، شاگردان سعید دقیقی در تلاش بودند تا از لاک دفاعی خارج شوند و روی دروازه سپاهان موقعیت ایجاد کنند که حملات نصفه‌ونیمه یشمی‌پوشان راه به جایی نبرد.

سپاهانی‌ها بعد از چند فرصت‌سوزی، سرانجام روی یک ضدحمله و از خودگذشتگی آریا یوسفی، در دقیقه 23 توسط کاوه رضایی به گل رسیدند و مهاجم باتجربه سپاهان در مقابل دروازه خالی موفق به گلزنی شد. بعد از گلزنی کاوه، دو فرصت طلایی برای رسیدن به گل دوم نصیب شاگردان ژوزه مورایس شد که ابتدا کاوه رضایی ناکام در گلزنی دوباره بود و بعد از او، محمد دانشگر فرصت‌سوزی کرد و مدافع پیش‌تاخته سپاهان در زدن گل دوم تیمش در مسابقه امشب ناموفق بود.

شمس‌آذری‌ها در دقایق پایانی نیمه نخست، تیم برتر زمین مسابقه بودند و تلاش‌شان بر این بود که به گل تساوی برسند اما تلاش‌شان راه به جایی نبرد تا نیمه نخست با تک گل کاوه رضایی به سود سپاهان خاتمه یابد. به مانند نیمه نخست، نیمه دوم را هم طلایی‌پوشان اصفهانی تهاجمی آغاز کردند و در سودای آن بودند تا به شمار گل‌های زده خود اضافه کنند که بی‌دقتی در زدن ضربات آخر زمینه‌ساز از دست موقعیت‌های پیاپی شد و در این میان، محمدامین رضایی، دروازه‌بان شمس‌آذر قزوین هم عملکرد خوبی در خط دروازه یشمی‌پوشان داشت.

میلاد فخرالدینی در دقیقه 62 فرصت ایده‌آلی را روی پاس امیرمحمد پناهی به‌دست آورد تا گل تساوی شمس‌آذر را به‌ثمر برساند اما او در زدن ضربه نهایی به توپ در دهانه دروازه سپاهان ناموفق بود و محمد دانشگر توپ را دور کرد تا برتری یک‌گله طلایی‌پوشان حفظ شود. در دقایق پایانی مسابقه، دو تیم فرصت‌های خوبی برای گلزنی داشتند اما تلاش‌شان نافرجام بود و خبری از ردوبدل‌شدن گل نبود تا با تک گل کاوه رضایی، طلایی‌پوشان اصفهانی برای سومین بازی پیاپی پیروز شوند.

طلایی‌پوشان با این برد، رکورد 100 درصدی خود در لیگ بیست‌وسوم را حفظ کردند و9 امتیازی شدند و به یکه‌تازی خود در جدول رده‌بندی ادامه دادند. شمس‌آذر قزوین هم با پذیرش دومین شکست در سومین  بازی در فصل جدید لیگ برتر، یک امتیازی شد و در رتبه سیزدهم جدول جای گرفت. سپاهان در هفته چهارم باید روز بیست‌وسوم شهریورماه پذیرای ملوان بندرانزلی باشد و در همان روز هم شمس‌آذر قزوین در خانه به مصاف استقلال خوزستان خواهد رفت.

برچسب ها
کد خبر : 13363
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار