loader
21:25
0
کد خبر : 7447

سپاهان 4 - 1 شمس آذر؛ موتور سپاهان دیر روشن شد

سپاهان در یکی از زیباترین بازی های فصل خود با درخشش رامین رضاییان توانست با چهار گل شمس آذر را شکست دهد.

سپاهان 4 - 1 شمس آذر؛ موتور سپاهان دیر روشن شد

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ سپاهان درحالی که نه انگیزه ای برای قهرمانی داشت نه ممکن بود که از رتبه سوم به چهارم سقوط کند اما با یک بازی تماشایی و روی درخشش رامین رضاییان توانست با 4 گل شمس آذر را شکست دهد و به یک پیروزی شیرین برسد. شاگردان مورایس در هفته های اخیر نتایج خوبی گرفتند اما امتیازات مهمی را در میانه میدان از دست دادند تا از کورس قهرمانی جا بمانند.

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، برایان دابو، رامین رضائیان، آریا یوسفی، میلاد زکی‌پور، امید نورافکن، محمد دانشگر، علی‌اصغر اعرابی، رضا شکاری، سیاوش یزدانی و کاوه رضایی.

سرمربی: ژوزه مورایس

ترکیب شمس‌آذر: علیرضا جعفرپور، صادق آلبوصبیح، علی آزادمنش، محمدرضا رضایی، هومن ربیع‌زاده، محسن طرحانی، پوریا سرآبادانی، محمد پاپی، امیرمحمد نسایی، حسین گودرزی، فراز امامعلی.

سرمربی: سعید دقیقی

شرح اتفاقات بازی:

سپاهان بازی را تهاجمی آغاز کرد و خیلی زود موفق شد در دقیقه ۹ توسط رامین رضاییان روی یک ضربه ایستگاهی تماشایی گل اول را به ثمر برساند، درخشش رضاییان ادامه داشت و در دقیقه ۱۸ موفق شد روی یک کار تیمی زیبا با پاس علی‌اصغر اعرابی، گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

سپس گل دوم این بازیکن پس از  و یک‌دوی دقیق با کاوه رضایی و علی اصغر اعرابی به زیبایی وارد دروازه جعفرپور شد. 9 دقیقه بعد دوباره این رامین رضاییان بود که توانست دروازه شمس آذر را باز کند اما درخشش او در این بازی توقف ناپذیر بود. رامین رضاییان در دقیقه 40 هم با یک پاس زیبا اعرابی را صاحب توپ کرد تا گل سوم به ثمر برساند. گل چهارم سپاهان هم دوباره با هنرنمایی رضاییان در دقیقه 57 زده شد تا او تک ستاره این بازی باشد.

تک گل شمس آذر هم توسط مجتبی فخریان در دقیقه 80 به ثمر رسید. سپاهان در پایان لیگ بیست و سوم در رده سوم جای گرفت و تیم شایسته سعید دقیقی هم هشتم ماند.

با این نتیجه تیم فوتبال سپاهان ۵۷ امتیازی شد و در رتبه سوم قرار گرفت و در مقابل شمس‌اذر با ۳۹ امتیاز در رتبه هفتم قرار گرفت.

 

برچسب ها
کد خبر : 7447
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار