loader
02:19
0
کد خبر : 3287

سکوت اینستاگرامی روی کین شکست؛ لبخند بر چهره مرد خشمگین

روی کین اولین پست اینستاگرامی خود را تقریبا دو سال پیش به اشتراک گذاشته و حالا در پستی جدید با اوله گونار سولسشایر هم تیمی سابق شیاطین سرخ عکس گرفته است.

سکوت اینستاگرامی روی کین شکست؛ لبخند بر چهره مرد خشمگین

به گزارش فوتبال برتر؛ روی کین با اولین پست اینستاگرام خود پس از حدود دو سال، دوباره سوژه رسانه‌ها شد. او عکسی از خودش و هم تیمی سابقش اوله گنار سولسشایر در یک سفر دریایی به اشتراک گذاشت و یک پیشنهاد به طرفداران خود داد و نوشت: «اگر به دنبال استخدام یک مدیر هستید، ما را استخدام کنید.»

این پست باعث خنده بسیاری از سلبریتی‌ها مانند جیل اسکات فوتبالیست سابق شد و خیلی‌ها گفتند که بازگشت او به اینستاگرام عالی است. فراموش نکنید آخرین پست اینستاگرامی روی در سال ۲۰۲۲ بود.
او یک بار دلیل  این موضوع را توضیح داد و گفت: «من مطمئنم که مردم اینستاگرام را کنار خواهند گذاشت و بدون آن زنده خواهند ماند! اینستاگرام برای من مثل یک سرگرمی است.»
او اضافه کرد: «در دوران کرونا کوچک‌ترین دخترم اصرار داشت که من این کار را برای کمی سرگرمی انجام دهم.»
سولسشر در این باره گفت: رابطه من با روی کین خوب بوده است. او همیشه سر من فریاد میزد و من هم می‌دانستم که او این کار را برای تیم انجام می‌دهد و احساس می‌کرد که من می‌توانم به تیم کمک کنم.»

روی کین نیز از هم تیمی سابق خود تمجید کرد و گفت: «زمانی که در مورد بازیکنان‌های روی نیمکت صحبت می‌کنید مهم است که بازیکنانی را داشته باشد که با ورود به زمین بتوانند تغییر مقبتی در عملکرد تیم داشته باشند و سولسشر همیشه یکی از آنها بود.»
برچسب ها
کد خبر : 3287
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار