loader
05:06
0
کد خبر : 4658

شادی بعد از گل رافینیا؛ طعنه به نیمار یا حمایت از او؟

اختصاصی / رافینیا ستاره جوان باشگاه بارسلونا بعد از بازکردن دروازه پاری‌سن‌ژرمن، شادی گلی مشابه نیمار به نمایش گذاشت اما دلیل این کار چه بود؟

شادی بعد از گل رافینیا؛ طعنه به نیمار یا حمایت از او؟

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، بارسلونا چهارشنبه شب موفق شد  در یک بازی تماشایی ، پاری سن ژرمن را در پارک دو پرنس به زانو در بیاورد.

رافینیا یکی از بازیکنانی بود که برای تیم ژاوی گلزنی کرد و البته گلزنی‌اش را به نحو عجیبی جشن گرفت و با ژستی مشابه با ژست نیمار به شادی پرداخت.

اما قطعا تقلید ژست نیمار توسط رافینیا، سوژه کردن نیمار یا تمسخر او نبوده است. نیمار در سال ۲۰۱۷ در یک اقدام جنجالی بارسلونا را به مقصد پاری سن ژرمن ترک کرده بود و این نحوه شادی رافینیا حالا بحث‌های زیادی را به راه انداخته.

رافینیا این شادی بعد از گل را دقیقا در مقابل چشمان هواداران افراطی پاری سن ژرمن که از نیمار نفرت عجیبی دارند به نمایش گذاشت. چرا که دوران حضور نیمار در پی اس جی با حاشیه‌ها و جنجال‌های فراوانی همراه بود؛ ولی این بازیکن برزیلی به خاطر کارهای بزرگی که برای تیم پاریسی انجام داد شایسته احترام بیشتری است.

نیمار بعد از جدایی از تیم پاریسی، حالا پیراهن الهلال عربستان را به تن می‌کند.

دلیل شادی رافینیا چه بود؟

هدف رافینیا از این نحوه شادی، گرفتن انتقام نیمار و در عین حال دفاع کردن از هموطنش بود. حالا گرچه نیمار دراین بازی حضور نداشت ولی رافینیا با این شادی بعد از گل، یاد دوست و هموطنش را زنده نگاه داشت تا به نحوی به او ادای احترام کند.

جالب اینجاست که بعد از اتمام مسابقه، صفحه رسمی باشگاه بارسلونا در اینستاگرام، تصویری از شادی بعد از گل رافینیا را منتشر کرد و نیمار در زیر این پست، کامنت بامزه‌ای گذاشته است:

برچسب ها
کد خبر : 4658
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار