loader
08:49
0
کد خبر : 5383

شادی اوسین بولت به سبک بلینگام در شب تاج‌گذاری ستاره انگلیسی

اختصاصی/ جود بلینگام، ستاره انگلیسی باشگاه رئال مادرید، جایزه پدیده لائورس سال ۲۰۲۳ را مال خود کرد.

شادی اوسین بولت به سبک بلینگام در شب تاج‌گذاری ستاره انگلیسی

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، جود بلینگام ستاره انگلیسی باشگاه رئال مادرید به دلیل عملکرد خوبش در سال گذشته میلادی، جایزه معتبر پدیده لائورس که به عنوان اسکار دنیای ورزش شناخته می‌شود، را به خود اختصاص داد.

بلینگام که در ۳۶ بازی موفق به زدن ۲۱ گل و دادن ۱۰ پاس گل شده، بعد از فتح جوایزی مثل Golden Boy و Kopa حالا این جایزه معتبر را هم به خود اختصاص داد.

آکادمی لائورس هر سال برترین ورزشکارهای سال را با درنظر داشتن عملکردشان در سال گذشته، چه از نظر فردی و چه گروهی انتخاب می‌کند و برنده‌های جوایز، توسط ۴۲ عضو هیئت ژوری که از ورزشکاران سابق دنیا هستند انتخاب می‌شوند و جوایزی به بهترین ورزشکار مرد و زن سال، بهترین پدیده سال دنیای ورزش و بهترین تیم سال و بهترین ورزشکار معلول سال اختصاص پیدا می‌کند.

حضور بولت در کنار بلینگام

اوسائین بولت، دونده افسانه‌ای جامایکایی در این مراسم حضور داشت و دقایقی در کنار جود بلینگام روی فرش قرمز مراسم قرار گرفت. در ویدیوی منتشره از این لحظات، بولت در کنار این ستاره انگلیسی، به سبک شادی بعد از گل بلینگام در ال کلاسیکو ژست گرفته.

بلینگام ۲۰ ساله در اولین فصل حضورش در رئال مادرید نمایش حیرت‌انگیزی داشته و با زدن ۲۱ گل نقش پررنگی در موفقیت‌های این فصل تیم مادریدی ایفا کرد و حالا امیدوار است تا با این تیم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود.

بولت در صحبت‌هایی به تمجید از بلینگام پرداخته و در مورد او گفت: فکر می‌کنم که بلینگام نه تنها من، بلکه افراد زیادی را تحت تاثیر قرار داده. همان زمان که او به رئال‌مادرید پیوست، ما توقع خیلی چیزها را از او داشتیم اما او به سطحی رسید که واقعا انتظارش را نداشتیم.»

بولت بر این باور است که بلینگام به زودی نامش را در بین بهترین فوتبالیست‌های هم نسل خودش ثبت خواهد کرد.

برچسب ها
کد خبر : 5383
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار